آیا این استقلال همه چیز را تغییر می دهد؟

آیا این استقلال همه چیز را تغییر می دهد؟

شروع خوبی برای الهیار در اردوی تیم ملی بود. البته قبلا الهیار برای بازی دوستانه مقابل سوریه در ورزشگاه آزادی توسط مارک ویلموتس به اردوی تیم ملی دعوت شده بود اما نیمکت نشینی او در فنرباغچه و حرکت هجومی ادامه دار مانع از دعوت او به تیم ملی شد.تیم تصمیم گرفت تا الهیار را به اردوی تیم ملی دعوت کند. به گفته سرمربی تیم ملی و البته مهاجمی که به راحتی در لیگ اوکراین و مسابقات اروپایی گل های زیبا و پرشمار را به ثمر می رساند، قطعاً شایسته حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران است.

بازی با سوریه شروع خوبی برای الهیار بود. اسکوچیچ گفته است که وقتی بخواهد آهنگ تیم ملی را تهاجمی تر کند به الهیار تکیه خواهد کرد و قصد دارد یک هافبک و مهاجم تیم ملی را به زمین بفرستد. ادامه این روند حتی ممکن است الهیار را به تیم ملی همیشگی برساند. حضور امیر عابدزاده در تیم ملی و در دیدار با سوریه درس خوبی برای جوانان نیمکت نشین تیم ملی است که معتقدند همیشه در تیم ملی خواهند ماند چرا که حریف آنها اسمی است و بازی می کند. در تیم اروپایی

الهیار به امید یک اتفاق خوب در دیدار مقابل سوریه به میدان آمد. با این حال امادر با گل آمادر پایان پیروزی 2-0 مقابل سوریه را جشن گرفت و همانطور که اشاره کردیم شروع خوب و شروعی جدید برای او در اردوی تیم ملی بود. او باید برای ارتقای جایگاهش در اردوی تیم ملی تلاش کند. تلاش بیشتر همراه با کمی صبر.

دیدگاهتان را بنویسید