آیا ناجی استقلال جلوی همه چیز را می گیرد؟

آیا ناجی استقلال جلوی همه چیز را می گیرد؟

خجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با انجام چندین اقدام مثبت برای جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه، این روزها تا حد زیادی مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته است. اگرچه هواداران استقلال همچنان از اقدامات دیرهنگام وزارت ورزش و این وزارتخانه در خصوص پرداخت بدهی استراماچونی برای جلوگیری از حذف استقلال از آسیا ناراحت هستند، اما حالا گروهی از هواداران استقلال معتقدند مردی که این روزها در باشگاه استقلال همه کاره است. کاری که آجورلو و فتح الله زاده انجام دادند تا کاری را که سال گذشته نتوانستند انجام دهند را در عرض دو هفته انجام دادند.

در همین راستا و در روزهای گذشته خبرنگارانی که حجت کریمی را در مراسم های مختلف دیده بودند، پس از پایان جلسه از او درباره مدیرعاملی باشگاه استقلال سوال کردند، کریمی هنوز پاسخ روشنی در این خصوص به کسی نداده بود اما آخرین خبر از حجت است. فینال تصمیم کریمی شاید برای هواداران استقلال تعجب آور باشد.

سرپرست فعلی باشگاه استقلال هنگام صحبت با نزدیکانش اعلام کرده است که «قول کرده» هرگز مدیرعامل باشگاه استقلال نشود. وی که از سوی اعضای هیات مدیره به عنوان رئیس هیات مدیره منصوب شده و در آن سمت نیز حضور دارد، همه چیز را به مجمع عمومی باشگاه استقلال موکول کرد و گفت که حتی نمی دانم در هیات مدیره استقلال باقی می ماند یا خیر. نه ! اما در رابطه با قبول سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال قاطعانه و با قسم گفت که تحت هیچ شرایطی این سمت را نمی پذیرم.

کریمی در گفت‌وگوی کوتاهی با حباروزشی توضیح داد: می‌خواستم در مدت کوتاهی که در این پست بودم تمام تلاش و توانم را برای کمک به استقلال به کار بگیرم و اگر کاری در این زمینه انجام می‌شد فقط به یاری خداوند و یاری خدا بود. حمایت کردن. طرفدار بودند وگرنه من بی فایده ام ضمن اینکه اگر بتوانم جلوی مشکلات بیشتر استقلال را بگیرم خوشحال می شوم.»

کریمی همچنین با اشاره به زمان موفق حضورش در فدراسیون کشتی به برخی از نزدیکان استقلال گفت: در مدتی که عضویتم در هیات مدیره باشگاه استقلال را برعهده داشتم، هیچ وقت دوست نداشتم عضوی بی طرف باشم و فقط زمانی در جلسات شرکت می کنم. برای حضور در جلسه به من فرصت داده شد باید رد شود اما از هر دقیقه که در جلسات هیئت مدیره باشگاه شرکت می کردم از روز اول تا کنون سعی کردم به آقایان آجورلو و فتح الله زاده کمک کنم. اگر کاری در این راستا انجام شد فقط برای بازپرداخت بدهی به مردم بود. چون نمی خواستم بعداً جلوی وجدانم خجالت بکشم که در آن مدت چیزی را از دست دادم و آن را انجام ندادم.»

حجت کریمی سال گذشته – در دوره مدیرعاملی آجورلو – با تشکیل کمیته ای به نام “کمیته تسویه حساب” برای کسب مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، بخش زیادی از بدهی به طلبکاران استقلال را تسویه کرد، اما بالاخره به دلیل به دلایلی که کنفدراسیون فوتبال آسیا فصل گذشته عنوان کرد، تیم های استقلال و پرسپولیس از این رقابت ها کنار گذاشته شدند.

مجمع عمومی عادی باشگاه استقلال روز سه شنبه 14 اردیبهشت ماه برگزار می شود و احتمال می رود افراد بیشتری به اعضای هیات مدیره این باشگاه اضافه شوند. همچنین با توجه به صحبت های حجت کریمی مبنی بر عدم پذیرش مدیرعامل باید منتظر حضور مدیرعامل جدید در باشگاه استقلال باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید