یوونتوس – سردار آزمون; یک انتقال بزرگ در حال انجام است! عکس

به نظر می رسد یوونتوس بر جذب سردار آزمون اصرار دارد. تماس ها در چند ساعت گذشته ادامه داشت. اما از این درخواست زنیت سن پترزبورگ تا یوونتوس هنوز راه زیادی باقی مانده است.

روس ها برای فروش مهاجم ایرانی که در خرداد ماه قراردادش با زنیت به پایان می رسد چراغ سبز نشان داده اند اما در عین حال مشخص است که به دنبال پول قابل توجهی از فروش سردار هستند. زنیت 5 میلیون یورو می خواهد اما شرایط هم آسان نخواهد بود چرا که عملکرد سردار آزمون در یوونتوس و نتایج شاگردان ماسیمیلیانو آلگری نیز ممکن است روی رقم انتقال تاثیر بگذارد.

معامله با روس ها هرگز آسان نیست، اما میانجی گری برای یافتن یک سازش خوب در حال انجام است. در واقع می توان گفت که این توافق نصف شده و زنیت می تواند با دریافت یک میلیون یورو به اضافه پاداش هایی که مبلغ آن مشخص نیست، با این انتقال موافقت کند. این نیز نقطه عطف نقل و انتقالات زمستانی دو هفته اخیر است. همچنین به نظر می رسد حالا با توجه به شرایط، سردار آزمون تبدیل به نسخه اول بیانکونری ها شده است.

اما یک سوال دیگر کاملا روشن است. مهاجم ایرانی که لیون هم به او علاقه دارد به دنبال چراغ سبز جدایی از زنیت است. اما مقصد مورد علاقه آزمون تیم، یوونتوس نیست. سردار می داند که انتقال رایگان او به تورین در تابستان امکان پذیر خواهد بود، اما می خواهد هر چه زودتر در ژانویه به قطار بیانکونری بپیوندد.

مهاجم ایرانی زنیت پس از به ثمر رساندن 10 گل برای تیم روسیه در این فصل و دو گل در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی و یوونتوس، حالا به دنبال محک زدن خود در سطح جدی تری است. سردار آزمون شاید مهاجم مورد علاقه مکس آلگری نباشد، اما ویژگی هایی دارد که می تواند او را به مهاجم دوم تبدیل کند و تاثیرگذار باشد.

یوونتوس - سردار آزمون;  یک انتقال بزرگ در حال انجام است!  عکس

حال باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا توافقی بین یوونتوس و زنیت حاصل خواهد شد یا خیر. اتفاقی که بسیاری از فوتبالدوستان ایرانی می توانند انتظار آن را داشته باشند تا بار دیگر شاهد حضور یک ستاره ایرانی در سطح اول فوتبال اروپا و باشگاه بزرگی چون یوونتوس باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید