آلگری: اگر رونالدو زودتر می رفت شرایط فرق می کرد

کریستیانو رونالدو

بازیکنان یوونتوس در هفته های اخیر اظهارنظرهای متفاوتی درباره دوران مربیگری کریستیانو رونالدو داشتند و جورجیو کیه لینی به بازگشت او به منچستریونایتد واکنش نشان داد.

به گزارش روزنو، حالا به نظر می رسد آلگری نیز به جدایی ستاره پرتغالی یوونتوس معترض است و شرایط انتقال این بازیکن تاثیر زیادی بر عملکرد یوونتوس در نقل و انتقالات داشته است.

سرمربی ایتالیایی به DAZN گفت: «من یک چیز یاد گرفتم. چیزهایی که گفته می شود و کارهایی که انجام می شود هرکسی به گونه ای متفاوت تفسیر می کند. من معتقدم که کیلینی چیزهای مثبتی در مورد کریستیانو گفت، او بازیکن بزرگی است و من به رهبری او افتخار می کنم. من بازیکنان زیادی را آموزش داده ام.

وی افزود: طبیعی است که در 28 آگوست، سه روز مانده به پایان نقل و انتقالات، انتخاب زیادی برای تغییر این بازیکن ندارید. یوونتوس موفق شد کین را جذب کند که کار بسیار خوبی انجام داد. او بازیکنی است که گل های بسیار مهمی به ثمر می رساند و من از عملکرد او راضی هستم.”

آلگری ادامه داد: اگر او یک ماه زودتر از ما جدا می شد، شاید باشگاه زمان کافی برای عملکرد متفاوت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشت. اما مشکل خاصی برای ما وجود نداشت.»

کریستیانو رونالدو پس از 12 سال دوری از منچستریونایتد، تابستان امسال با قراردادی 15 میلیون یورویی یوونتوس را ترک کرد و دوباره به این تیم پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید