واکنش ساپینتو به دعوت نشدن به تیم ملی جالب است

تمرینات تیم ملی از امروز آغاز می شود تا اینکه امیر قلعه نویی سرمربی جدید تیم ملی در اقدامی عجیب که تعجب بسیاری را برانگیخت، مهدی کایدی ستاره این روزهای استقلال را به تیم ملی دعوت کرد. کایدی که پس از شروعی نه چندان خوب در استقلال، در هفته های اخیر عالی کار کرد و گل های مهمی برای تیمش به ثمر رساند، نتوانست نظر مثبت کالا نویی را جلب کند و نقش کوچک ستاره آبی ها جای خود را دارد. در لیست جدید تیم ملی وجود نداشت.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که به همراه همسرش در تهران بود روز گذشته برای گذراندن تعطیلات ایران را ترک کرد. مسابقات لیگ برتر به دلیل اردوی تیم ملی و تعطیلات نوروزی تعطیل است و ساپینتو و همسرش روز گذشته از این فرصت استفاده کردند و ایران را ترک کردند. دیروز اتفاقی ساپینتو و همسرش را در فرودگاه دیدیم. به همین دلیل به سراغ سرمربی استقلال رفتیم تا دقایقی درباره شرایط این تیم صحبت کنیم.

با این حال، ساپینتو به ما گفت: او در حال حاضر قادر به صحبت نیست و عجله دارد. باید به موقع پروازم را بگیرم و الان زمان خوبی برای صحبت نیست.

از ساپینتو درباره دعوت نشدن کایدی به تیم ملی هم پرسیدیم و او فقط گفت: «این سوالی نیست که من باید جواب بدهم. فعلا می خواهم با همسرم به سفر بروم و از سفر لذت ببرم تا به ایران برگردم و تمرینات خود را دوباره آغاز کنم و برای از سرگیری لیگ آماده شوم.

دیدگاهتان را بنویسید