آرش برهانی به دعوت نشدن طارمی واکنش نشان داد

آرش برهانی به دعوت نشدن طارمی واکنش نشان داد

آراس برهانی در حاشیه مراسم روز جانباز استقلال گفت: بسیار خوشحالم که در این جشن و جمع شرکت می کنم. امیدوارم باشگاه بیشتر از این نوع برنامه ها را تدارک ببیند تا پیشکسوتان در کنار هم باشند. فکر می کنم همدلی و اتحاد مهمترین مسئله پیشکسوتان در حال حاضر است و امیدوارم در این مجالس بیشتر شود.

وی درباره شرایط استقلال در فصل جاری لیگ برتر تاکید کرد: من تیم را خوب دیدم. من به این فصل بسیار خوشبین هستم. امیدوارم بچه ها تمام تلاش خود را در زمین نشان دهند. من به این تیم بسیار خوشبین هستم.

سرمربی باشگاه استقلال همچنین گفت: فکر می کنم یک بازیکن دیگر به تیم اضافه شود. کادر فنی بیشتر می داند اما فکر می کنم با اضافه شدن بازیکنی که بازی می کند، تیم ما خیلی بهتر از این می شود. کم کم بازیکنان خدای ناکرده هماهنگ می شوند.

برهانی با اشاره به اختلاف مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ افزود: مهدی طارمی را خیلی دوست دارم اما رفتار این بازیکن با سرمربی تیم ملی را دوست ندارم. امیدوارم این مشکل حل شود. مهدی بازیکن بسیار خوب و مهربانی است. امیدوارم این سوءتفاهم خیلی زودتر برطرف شود چرا که ادامه آن به نفع مهدی و فوتبال ملی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید