بازتاب دعوت نشدن مهدی طارمی به رویترز

بازتاب دعوت نشدن مهدی طارمی به رویترز

لیست تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با لبنان و سوریه شب گذشته اعلام شد و دراگان اسکوچیچ سرمربی “ایران” مهاجم پورتو مهدی طارمی را بازداشت و به تیم ملی دعوت نکرد.

علاوه بر بازتاب گسترده رسانه ها در پرتغال، رویترز نیز به این موضوع پرداخت

رویترز نوشت: مهدی طارمی مهاجم پورتو برای بازی های مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان و سوریه توسط دراگان اسکوچیچ از ترکیب تیم ملی ایران کنار گذاشته شد. هیچ دلیلی وجود ندارد که طارمی که در این فصل 10 گل برای پورتو قهرمان لیگ پرتغال به ثمر رساند، از ترکیب 27 نفره اسکوچیچ کنار گذاشته شود.

این خبرگزاری همچنین به تاثیر طارمی و سردار آزمون در تیم ملی ایران و همکاری آنها در گلزنی مقابل رقبا اشاره کرد.

ماجرای اخراج طارمی از تیم ملی ایران به انتشار پیام انتقادی او توسط دراگان اسکوچیچ برمی گردد. اسکوچیچ در مصاحبه ای با تمجید از قدرت بدنی و تکنیک بازیکنان ایرانی گفت که فوتبالیست های کشورمان از نظر تاکتیکی ضعیف هستند و باید در این زمینه پیشرفت کنند.

طارمی چند روز پس از صحبت های اسکوچیچ بدون اشاره به نام سرمربی تیم ملی به این سوال واکنش نشان داد و گفت که فوتبالیست های ایرانی درک تاکتیکی بالایی دارند و مشکل جای دیگری است.

تیم ملی فوتبال ایران هم اکنون با 10 امتیاز در صدر جدول مقدماتی جام جهانی 2022 قطر قرار دارد و کره جنوبی و لبنان با 7 و 5 امتیاز دوم و سوم هستند.

ایران که به دنبال سومین بازی متوالی خود در مقدماتی جام جهانی است در روزهای 20 و 24 آبان به ترتیب با تیم لبنان و سوریه دیدار خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید