بازتاب های عجیب کنایه مهدی طارمی به دراگان اسکوچیچ

بازتاب های عجیب کنایه مهدی طارمی به دراگان اسکوچیچ

کنایه مهدی طارمی به دراگان اسکوچیچ بازتاب زیادی در فضای فوتبال کشورمان داشت و این سوال همچنان ادامه دارد. مزایا و معایب هنوز مورد بحث قرار می گیرد و هرکس از دیدگاه خود به مشکل نگاه می کند.

اما نگاهی که در این چند روز تکرار شد به این موضوع مربوط می شود که اگر سرمربی تیم ملی بخواهد اقتدار خود را ثابت کند و گوشی را به سایر بازیکنان بدهد، طارمی نباید در اردوی آینده بازی دو باشد. بازی با لبنان و سوریه

طرفداران پرونده او در تلاش هستند تا رونوشت واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند. آنها همچنین تاریخ اخیر را با نبرد مهدی رحمتی و کارلوس کی روش مقایسه می کنند و به این نتیجه می رسند که همانطور که سرمربی پرتغالی بدون دعوت از دروازه بان سابق گربه را روی جایگاه کشت، اسکوچیچ نیز باید نشان دهد که چه کسانی در تیم ملی حضور دارند.

در این میان از نظر دیدگاه های مختلف به نظر می رسد حداقل مقایسه توییت طارمی با رفتار رحمتی چندان دقیق نباشد. فراموش نکنیم کاری که مهاجم ایرانی پورتو انجام داد، تنها یک جمله کنایه آمیز علیه تفکرات سرمربی تیم ملی بود. البته خیلی بهتر بود که این کار را نمی کرد و حداقل گلایه هایش را به سرمربی تیم ملی منتقل می کرد. با این حال طارمی انتخاب دیگری کرد و اختلافی پیش آمد.

بالاخره کل داستان فقط یک نظر است. این با کاری که مهدی رحمتی در زمستان 91 انجام داد بسیار متفاوت است.

رحمتی که آن روزها دروازه بان تیم ملی بود، در بدترین شرایط ممکن از تیم ملی کنار رفت، جایی که باید قطر، لبنان و کره جنوبی را برای صعود به جام جهانی 2014 برزیل می بردیم و کادرفنی را رها کردیم. خلاصه . .

این رفتار رحمانی هرگز بخشیده نشد و کیروش در درست ترین رفتارش در تمام سال های حضورش در ایران، برای همیشه روی نامش خط قرمز کشید. شکی نیست که اسکوچیچ باید طارمی را متوجه رفتار غیرحرفه ای خود کند، اما سنگینی توئیت او واقعاً به اندازه خداحافظی با همان تصمیماتی نیست که باید برای آنها گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید