اقدام عجیب فدراسیون علیه دراگان اسکوچیچ; سرمربی تیم ملی می رود؟

اقدام عجیب فدراسیون علیه دراگان اسکوچیچ;  سرمربی تیم ملی می رود؟

احسان اصولی درباره وضعیت نگران کننده تیم ملی و اختلاف بازیکنان گفت: متاسفم برای آن دسته از افرادی که با برخی حرکات و اقدامات با پیام هایی که قابل اعتماد نیست، مشکلی را در رسانه ها منتشر می کنند و این موضوع به بحث اول تبدیل می شود. از فوتبال.”

وی افزود: به هر حال فدراسیون فوتبال و شورای حاکمیت تنها ارگان هایی هستند که در مورد سرمربی تیم ملی تصمیم گیری می کنند. در این مورد یک سازوکار تعریف شده ای وجود دارد که از قبل وجود دارد و آن استفاده از نظرات کمیسیون فنی و کارشناسان است. جمع بندی و نتیجه نظرات بر این اساس است که در حال حاضر تغییری ایجاد نمی شود، اما در نهایت نظرات و نظرات مردم شنیده می شود و بحث می شود. این بدان معنا نیست که وقتی نظری را می شنوید، لزوماً آن را می پذیرید یا به آن عمل می کنید. مهمترین چیزی که برای ما قطعی است و به آن پایبند هستیم. هر کدام از تیم های ملی با بهترین شرایط می توانند در مسابقات مختلف شرکت کنند و تیم از انسجام خوبی برخوردار است. در مورد تیم ملی بزرگسالان و رویداد مهم پیش رو، مهمترین نکته این است که تیم در بهترین شرایط ظاهر شود و نتایج درخشانی کسب کند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: بر این اساس تصمیماتی که می‌گیریم بر اساس دیدگاه‌های فنی، ارزیابی‌های علمی، پژوهش‌های تهدید و فرصت و همچنین معایب و مزایای هر انتخابی است که می‌خواهیم انجام دهیم. حال آن انتخاب می تواند تغییر یا عدم تغییر باشد. چیزی که الان به جمع بندی هیئت فدراسیون رسیده این است که هیچ تغییری صورت نگرفته است، اما ما به طور مداوم اطلاعات و داده های خود را بر اساس دیدگاه های مختلف به روز می کنیم، یعنی کوچکترین فرصتی را برای به روز رسانی اطلاعات از دست نمی دهیم. این برای همه تیم های ملی این است که بهترین تصمیم را بگیرند، برای بعضی ها آوردن این مسائل به تیم ملی اصلاً کار حرفه ای نیست. در فوتبال چنین چیزی وجود ندارد و او نمی تواند خوشحال باشد.

اصولی گفت: البته این فضا از دیروز با تماس ها و صحبت هایی که صورت گرفت و مذاکراتی که انجام شد اداره می شود. خدا به این مشکلات سیر نکند. همه ما خدمتگزار و سرباز تیم ملی هستیم تا بتوانیم سهم خود را در این رقابت مهم ایفا کنیم، همه باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند. تکلیف اعضای هیئت مدیره، سرمربی و بازیکنان مشخص است. بهتر است یک تصویر حرفه ای از خودمان در انظار عمومی به جای بگذاریم و در طول داستان همه باید نقش خود را به درستی ایفا کنند. با این حال، بسیاری از ما در فضای بین المللی فعال و حضور داریم و در آن فضا بر اساس اینکه چقدر به نقش خود عمل کرده ایم، قضاوت می کنیم. ما باید از وارد شدن به نقش های دیگر و در واقع پا گذاشتن به جای دیگران اجتناب کنیم. ما شخصیت حرفه ای خود را در محیطی تشکیل داده ایم که مورد پسند استانداردها و آداب و رسوم است.

یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال در گفت وگویی درباره برنامه ورزشی تهران و اینکه تولید کننده لباس تیم ملی کدام شرکت است، گفت: در کمیسیون بازرگانی فدراسیون بر اساس نکات، شرایط و بحث های مختلف به یک برند ایرانی رسیدیم. خلاصه و صورتجلسه فکر می کنم موضوعی که امروز اعلام می شود شرکت مجید است که در کمیته معاملات و صورتجلسه نهایی شد و فکر می کنم امروز توسط دبیر کل به این شرکت ابلاغ شود. انشاالله بسته برای تایید نهایی به فیفا ارسال می شود و در نهایت در مورد ارائه پیراهن تیم ملی صحبت خواهیم کرد. زمان در حال بررسی است و امیدوارم بتوانیم در یک روز مناسب قبل از شروع ماه محرم این بحث را انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید