ماجرای علاقه الهلال عربستان به جذب مهدی طارمی + بازتاب

ماجرای علاقه الهلال عربستان به جذب مهدی طارمی + بازتاب

شب گذشته خبری در رسانه های داخلی مبنی بر علاقه باشگاه الهلال عربستان برای جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو منتشر شد. بهبود روابط سیاسی ایران و عربستان از یک سو و تلاش باشگاه الهلال برای جذب یک مهاجم بین المللی سطح بالا از سوی دیگر، تمایل الهلال برای جذب طارمی را بیش از یک شایعه جلوه داد.

به همین منظور رسانه های پرتغالی به پوشش و تحلیل این خبر پرداختند. روزنامه رکورد با تیتر «الهلال می خواهد طارمی را بگیرد» وارد این موضوع شد، به نقل از رسانه های ایران، از پیشنهاد مبلغ بالایی الهلال به طارمی و پورتو خبر داد.

عکس بازتاب پیشنهاد غیرمنتظره الهلال برای طارمی در رسانه های پرتغالی/ ستاره ایرانی پورتو را ترک می کند؟

قرارداد طارمی با پورتو در تابستان 2024 به پایان می رسد و این مهاجم هنوز به پیشنهاد باشگاه پرتغالی برای تمدید این قرارداد پاسخ مثبت نداده است. اگر طارمی به مواضع خود مبنی بر عدم تمدید قرارداد پایبند بماند، پورتو تنها در تابستان امسال برای درآمدزایی از فروش مهاجم بوچهری، نقل و انتقالاتی خواهد داشت.

همچنین سایت noticiasaominuto با تیتر «بعد از کریستیانو رونالدو و مسی، سعودی ها طارمی را می خواهند» نوشت: این ملی پوش ایرانی در لیست تقویتی های احتمالی الهلال قرار خواهد گرفت. قرارداد مهدی طارمی با پورتو در ژوئن 2024 به پایان می رسد و با توجه به اینکه توافقی بر سر تمدید آن وجود ندارد، احتمال جدایی او از این باشگاه به زودی افزایش می یابد.

در ماه های اخیر، الهلال تلاش های زیادی برای جذب لیونل مسی ستاره آرژانتینی انجام داده است، اما موفق به جذب مهاجم پاری سن ژرمن نشده است. این باشگاه اکنون به مهدی طارمی نگاه می کند و با توجه به اینکه در سال های اخیر «موسی مارگا» همبازی سابق طارمی در پورتو به الهلال رفته است، باید دید که آیا این مهاجم 31 ساله ایرانی در نهایت راهی این تیم خواهد شد یا خیر. لیگ عربستان یا نه

دیدگاهتان را بنویسید