مارسی رقیب جدید الهلال در آستانه جذب طارمی!

روزنامه پرتغالی رکورد مدعی شده است که المپیک مارسی نیز به لیست تیم های خواهان مهدی طارمی اضافه شده است.

به گزارش پارس فوتبال، شایعات درباره آینده مهدی طارمی به اوج خود رسیده است. روزنامه رکورد پس از انتشار خبر علاقه الهلال عربستان به جذب این بازیکن، حالا از باشگاه جدیدی به عنوان تیمی که علاقه مند به جذب مهاجم ایرانی پورتو است، نام برده است.

رکورد در گزارشی می نویسد: حتی با غیبت سانتاکلارا به دلیل محرومیت، مهدی طارمی همچنان در دستور کار است. به نظر می رسد گلزن ایرانی تیم فوتبال پورتو تابستان شلوغی را سپری کند.

مارسی اکنون به رقابت برای جذب او پیوسته است. اگر قدرت مالی را تعیین کننده بدانیم، مطمئناً الهلال پیروز می شود که می دانیم اینطور نیست. رکورد به نقل از منابع موثق خود می داند که طارمی همیشه علاقه مند به ادامه فوتبالش در بازار اروپا است. او تا سال 2024 با اژدها با بند فسخ 60 میلیون یورو قرارداد دارد.

از فرانسه هم خبرهایی مبنی بر علاقه مارسی به طارمی به گوش می رسد. روزنامه Le Quotidien du Sport گزارش داد که باشگاه جنوب فرانسه این مهاجم 30 ساله را زیر نظر دارد و حتی پابلو لونگوریا، رئیس باشگاه مارسی با شانسل امببا بازیکن فعلی مارسی و هم تیمی سابق طارمی در پورتو مشورت کرده است. مهاجم ایرانی اطلاعاتی را جمع آوری کرده است.

منابع موثق از عربستان تاکید کردند که الهلال قصد دارد قراردادی 3 ساله با دستمزد سالانه 9 میلیون یورو به طارمی پیشنهاد دهد. رقم پیشنهادی سعودی ها برای جلب رضایت پورتو برای جدایی طارمی در تابستان امسال مورد قبول مدیران دراگون نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید