طرح جدید الهلال برای جذب مسی

طرح جدید الهلال برای جذب مسی

آینده لیونل مسی در پاریس در هاله ای از ابهام قرار دارد. قرارداد او در تابستان به پایان می رسد و نشانه ای از تمدید وجود ندارد. با توجه به رابطه اقتصادی این ستاره آرژانتینی با عربستان سعودی و به عنوان سفیر گردشگری این کشور، دور از ذهن نیست که برای ادامه بازی به آنجا برود.

علیرغم تمایل بارسلونا و اینترمیامی برای جذب فوق ستاره فوتبال جهان، انتقال او به عربستان و پوشیدن پیراهن الهلال می تواند بار دیگر دوئل جذاب و هیجان انگیز مسی و رونالدو را زنده کند. چون رونالدو در رقیب الهلال یعنی النصر بازی می کند.

الهلال که به این نتیجه رسیده بود که مسی تنها با یک پیشنهاد مالی کلان به پوشیدن پیراهن این تیم راضی نخواهد شد، از تاکتیک جدیدی استفاده کرد. آنها به سراغ جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس دو بازیکن قدیمی بارسا و مارکو وراتی هافبک پاری سن ژرمن رفتند تا با آوردن مسی محیطی آشنا برای مسی ایجاد کنند و او از پوشیدن پیراهن این تیم خوشحال شود.

وراتی به تازگی قرارداد خود را با پاریسی ها تمدید کرده است، اما شایعه شده است که هافبک ایتالیایی در حال سنجیدن شرایط و تصمیم گیری درباره آینده خود است.

اگر الهلال بتواند این بازیکنان را متقاعد کند که به عربستان سعودی بروند، آنگاه تیمی قوی خواهند ساخت که فراتر از جذابیت دوئل رونالدو و مسی، به تسلط بر آسیا فکر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید