برنامه 300 میلیون دلاری الهلال برای جذب مسی!

به نظر می رسد شایعات پیوستن لیونل مسی به الهلال روز به روز جدی تر می شود. پس از اینکه النصر موفق شد کریستیانو رونالدو را در یک انتقال خیره کننده به ارمغان بیاورد، حالا دیگر فوق ستاره دنیای فوتبال نیز هدف نقل و انتقالات سعودی ها قرار گرفته است. موندو دپورتیوو در شماره امروز گزارشی طولانی از احتمال پیوستن سلسته کاپیتان آلبی به الهلال نوشت.

موندو دپورتیوو گزارش می دهد:

پس از ورود کریستیانو رونالدو به عربستان و پیوستن به النصر، هدف بعدی سعودی ها لیونل مسی است. دولت عربستان سعودی به دنبال این است که با افزایش گردشگری دریچه جدیدی به روی جهان بگشاید تا گردشگران بیشتری را به مرزهای خود بیاورد و آنها قصد دارند این کار را از طریق ورزش انجام دهند و آخرین سرمایه گذاری آنها در فوتبال است.
هدف اصلی عربستان سعودی میزبانی مشترک جام جهانی 2030 با مصر و یونان است. برای این منظور، آنها باید هدف خود را برای به دست آوردن هر چه بیشتر در لیگ کشور خود داشته باشند و می خواهند با به خدمت گرفتن دو تن از بزرگترین ستاره های فوتبال جهان این کار را انجام دهند: کریستیانو رونالدو، که در حال حاضر در عربستان سعودی است، و لئو مسی، که باید او را با یک پیشنهاد چشمگیر وسوسه کنید.

شایعات در عربستان سعودی در حال افزایش است مبنی بر اینکه الهلال، بزرگترین رقیب النصر، می خواهد لئو مسی را به خدمت بگیرد و آماده است کمتر از 300 میلیون دلار در سال به این بازیکن پیشنهاد دهد. مبلغی که امتناع از آن دشوار است، هرچند باید دید که آیا کاپیتان آرژانتین حاضر می شود به کشوری با چنین آداب و رسوم متفاوت و آب و هوای پیچیده از نظر دمایی نقل مکان کند یا خیر.در کشورهای عربی، لیگ فوتبال عربستان رقابتی بالایی دارد. باشگاه ها و سطح بالای او، به خصوص تیم های اصلی شهرهای ریاض و جده، زیاد بیشترین طرفداران و ارزش بازار را دارد. رقابت اصلی این کشور در پایتخت: الهلال و النصر است. این دیدار را می توان دیدار رئال مادرید و بارسلونا دانست. ما آن را دربی ریاض می نامیم. آنها از مسی می خواهند رقابتی ایجاد کند که سطح لیگ را بالا ببرد و چشم همه دنیا به عربستان باشد.

برنامه 300 میلیون دلاری الهلال برای جذب مسی!

برای این منظور دولت عربستان سرمایه گذاری بسیار بزرگی انجام خواهد داد. در کنفرانس مطبوعاتی کریستیانو رونالدو تنها یک اسپانسر ویزیت عربستان حضور داشت و فرمول مشابهی برای لیونل مسی در دستور کار قرار گرفته است. دولت عربستان به ریاست بن سلمان با مبلغ هنگفتی به الهلال کمک خواهد کرد تا بتواند با لیونل مسی قرارداد ببندد و به این ترتیب دو فوق ستاره محبوب که در دو دهه گذشته بر فوتبال جهان تسلط داشته اند سطح فنی خود را افزایش دهند. لیگ این کشور

رابطه خوب مسی با عربستان بر کسی پوشیده نیست. کاپیتان آرژانتین و قهرمان جهان در سال 2022 در حال حاضر سفیر گردشگری عربستان سعودی است. سخنان و تشویق لیونل مسی برای سفر به عربستان در سایت “Visit Saudi” و دفتر گردشگری آن موجود است. این وب سایت مکان های مختلفی را که لیونل در سفرهای خود به عربستان سعودی از آنها بازدید کرده است، ثبت می کند.

1790733

مسی برای اولین بار در می 2022 به عنوان سفیر گردشگری عربستان سعودی به جده رفت. شهری مدرن در بافت عربستان، بندری در ساحل دریای سرخ و پیشرفته تر از سایر مراکز شهری آن کشور. احمد الخطیب وزیر گردشگری عربستان سعودی در فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز از مسی استقبال کرد و در شبکه های اجتماعی گفت: این اولین سفر او به این کشور نیست و آخرین سفر او نیز نخواهد بود.

1790732

مسی همچنین از طریق شبکه های اجتماعی به تبلیغ گردشگری در عربستان سعودی پرداخت و عکسی از خود در قایق تفریحی در حال تماشای غروب خورشید منتشر کرد. وی در اینستاگرام با هشتگ تبلیغ سفر به عربستان در کنار دفتر گردشگری این کشور نوشت: دریای سرخ را کشف کنید، از عربستان دیدن کنید. علاوه بر این، او به همراه شاهزاده هیفا آل سعود، معاون وزیر گردشگری عربستان سعودی نیز در جده قدم می زد.

عربستان سعودی مصمم است این انتقال را محقق کند. آنها می خواهند مسی در لیگ آنها حضور داشته باشد. پیشنهاد او برای پیوستن به الهلال به زودی ارسال می شود. سپس توپ در زمین بازیکن آرژانتینی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید