پاسخ باشگاه برزیلی به پیشنهاد نیم میلیون دلاری استقلال برای جذب ژان کارلوس!

به گزارش “ورزش سه”، به نقل از رسانه های برزیل، دومین پیشنهاد استقلال برای جذب ژان کارلوس ویسنته هافبک ناوسیکو و تاثیرگذارترین بازیکن فصل گذشته سری B برزیل نیز رد شد. فرهاد مجیدی مدت هاست به دنبال جذب بازیکن خارجی بوده و ژان کارلوس گزینه اول اوست. رسانه های برزیلی اکنون از رد پیشنهاد 500 هزار دلاری استقلال برای خرید این بازیکن خبر می دهند.

سایت برزیلی ge.globo با عنوان «ناوسیکو پیشنهاد جدید استقلال از ایران برای جذب ژان کارلوس، هافبک سرشناس سری B را رد کرد» نوشت: باشگاه ایرانی 2.7 میلیون ریال برزیل (معادل 13 میلیارد و 500 میلیون تن) به او که پیشنهاد داد پرداخت کرد. یک فرم مشارکت و شورا به این نتیجه رسید که مبلغ پیشنهادی ناچیز است. هواداران استقلال این هفته به صفحه اجتماعی این بازیکن سر زدند و از او خواستند با استقلال قرارداد ببندد.

این بار ارزش پیشنهاد افزایش یافت. استقلال 500 هزار دلار معادل 2.7 میلیون ریال برزیل پیشنهاد داده است که به صورت اقساط پرداخت می شود. 250 هزار دلار در زمان خرید، 125 هزار دلار در اواسط سال و 125 هزار دلار در اوایل سال 2023 که هیئت مدیره این پیشنهاد را کم اهمیت جلوه داد و با استقلال وارد مذاکره نشد.

آری باروس، مدیر ورزشی Naucico در این باره گفت: ما این پیشنهاد را رد می کنیم زیرا ارزش آن کم است. ژان کارلوس بت و نماد باشگاه است و بازیکن بسیار مهمی برای ما است و با پیشنهادهایی که با کیفیت فنی ورزشکار سازگاری ندارد وارد مذاکره نمی شویم.

در این گزارش آمده است: “ناوسیکو ترجیح داد پیشنهاد متقابلی به استقلال ارائه نکند، زیرا متوجه شد ارزش پیشنهاد استقلال با آنچه باشگاه برای مذاکره با ژان کارلوس در نظر گرفته بود، فاصله زیادی دارد.” مدیران برنامه های این بازیکن در جریان رد این پیشنهاد قرار گرفتند و به مدیران باشگاه ایرانی اطلاع دادند.

هواداران استقلال در روزهای اخیر به شبکه های اجتماعی ژان کارلوس “هجوم” برده و از این بازیکن خواسته اند که پیشنهاد باشگاه را بپذیرد. آنها همچنین برای هافبک نائوچیکو پیام های عاشقانه ارسال کردند.

سایت برزیلی ge.globo نوشت: این دومین پیشنهاد رسمی استقلال برای ژان کارلوس بود. در مورد اول، مبلغ پیشنهادی 1.4 میلیون ریال برزیل (معادل 7 میلیارد تن) بود. در ماه نوامبر، دیویدسون اندروز، مدیر برنامه ژان کارلوس، به ge.globo گفت که باشگاه ایرانی در حال آماده کردن یک “قرارداد دائمی” برای این بازیکن است.

با این حال، در پایان گزارش، ارزش پیشنهادات ارسال شده به Nauciko هنوز به سطح مطلوب نزدیک نشده بود. ژان کارلوس در ماه سپتامبر قرارداد خود را تا دسامبر 2024 تمدید کرد و بند فسخ آن سه میلیون یورو است. ژان کارلوس قربانی برای درمان آسیب دیدگی پا توسط کادر پزشکی تحت درمان است. او اولین بازی فصل نائوچیکو را از دست داد، اما انتظار می رود اولین بازی خود در جام شمال شرق را در روز سه شنبه مقابل کمپیننسه انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید