رد ادعای 9 میلیون دلاری پادوانی از باشگاه استقلال در CAS/ بدهی بیش از 50 میلیارد تومانی آبی ها به استراماچونی!


ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904461

دادگاه CAS ادعای 9 میلیون دلاری لئوناردو پادوانی علیه باشگاه استقلال را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ پرونده لئوناردو پادوانی، مدافع برزیلی سابق تیم فوتبال استقلال که در جریان یک بازی از ناحیه ستون فقرات دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، در پی رد بدوی درخواست غرامت 9 میلیون دلاری از سوی باشگاه ایرانی به دادگاه حکمیت ورزش رسید. کمیته انضباطی فیفا، فدراسیون.

دادگاه CAS پس از رسیدگی به پرونده و دفاعیات تیم حقوقی باشگاه استقلال، ادعای پادوانی برای این خسارت سنگین را رد کرد و آبی ها را موظف کرد علاوه بر جریمه دیرکرد سالانه، تنها مبلغ 100 هزار دلاری را که فیفا دریافت می کند، پرداخت کند.

با این وضعیت یکی از مهم ترین موانع پیش روی باشگاه استقلال و مدیرعامل جدید آن برداشته شد. همچنین شنیده ها حاکی از آن است که آبی ها هفته گذشته مبلغ غرامت تاخیر در پرداخت مطالبات هرویه میلیچ، مدافع سابق کرواسی خود را پرداخت کرده اند تا این مشکل حل شود.

با باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال پس از دریافت مبلغ از میلیچ و تایید آن، تنها غرامت باقی مانده پرداخت مطالبات آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی اسبق این تیم خواهد بود که این مبلغ تاکنون به حدود 1.6 میلیون رسیده است. یورو


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید