درخواست 9 میلیون دلاری پادوانی؛ مدافع برزیلی سقوط نمی کند!

لئاندرو پادوانی پس از مشکلاتی که در ایران داشت راهی برزیل شد و پس از مدتی به فیفا شکایت کرد و 9 میلیون دلار از این باشگاه غرامت طلب کرد. او خواستار غرامت شد. وقتی سعادتمند به باشگاه آمد به این بازیکن پیام داد و حتی پیگیر وضعیت او شدیم اما وقتی رای او به باشگاه آمد متوجه شدیم که پادوانی 9 میلیون دلار غرامت خواسته است. البته این بازیکن برزیلی بعدا اعلام کرد که به دلیل اینکه در دوران حضورش در استقلال مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، حاضر به امضای قرارداد نیست و حتی ادعای 100 هزار دلاری خود را دریافت نخواهد کرد و پرونده او فقط در دادگاه CAS پیگیری شد.

پادوانی در این رابطه گفت: CAS برای 21 ژانویه (1 فوریه) جلسه ای را برنامه ریزی کرده است. در این جلسه توضیحاتی ارائه خواهم کرد و اظهارات من را خواهند شنید. پس از این جلسه تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: در این مدت هیچ پولی از استقلال نگرفته ام و طبق برنامه ای که دادگاه بین المللی ورزش برای شفاف سازی تکلیفم در این جلسه گذاشته است، حضور خواهم داشت.

مدافع برزیلی و سابق استقلال تاکید کرد: امیدوارم در ماه آینده پرونده استقلالم حل شود چون واقعا روزهای سختی را پشت سر گذاشتم.

دیدگاهتان را بنویسید