رد بند مزاحم قرارداد استراماچونی با استقلال/ مذاکره با میلیچ در روزهای شکایت بی اساس پادوانی

ساعت: 19:06
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784909

معاون بین الملل باشگاه استقلال در خصوص دعاوی این باشگاه اطلاعاتی ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد افضلی، معاون بین‌الملل استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه در خصوص روابط بین‌الملل این باشگاه توضیح داد:

جلسه رسیدگی به پرونده استراماچونی به صورت آنلاین برگزار شد و طی آن باشگاه استقلال مدارک جدیدی را به دادگاه ارائه کرد. از هر طرف 3 وکیل حضور داشتند و افراد دو طرف به عنوان شاهد به جلسه دعوت شدند. تاریخ اصلی اعلام شده توسط CAS برای صدور حکم در این پرونده، 31 ژانویه 2022، مصادف با 11 باخمن 1400 خواهد بود، اما احتمال به تعویق انداختن این تاریخ بسیار زیاد است.

اینکه گفته می شود در قرارداد با استراماچونی بند وجود دارد مبنی بر اینکه باشگاه استقلال از حق هرگونه شکایت محروم است، دروغ محض است.

اسناد پرونده لئوناردو پادوانی به CAS تحویل داده شده است و احتمالاً یک جلسه استماع آنلاین مانند جلسه Stramacioni که هنوز تاریخ آن اعلام نشده است، برگزار خواهد شد. باشگاه توسط فیفا 100 هزار دلار جریمه شد و ما حاضر بودیم پرداخت کنیم، اما پادوانی نپذیرفت زیرا می خواست پرونده را به CAS برساند.

دلیل پادوانی برای درخواست غرامت 9 میلیون دلاری، خطای پزشکی از سوی استقلال بود. مدارک و دلایل کافی از سوی کادر پزشکی در زمان استقلال به CAS ارسال شد که نه تنها خطای پزشکی را تکذیب می کرد، بلکه نشان از ارائه خدمات سریع کادر پزشکی در حین و پس از حادثه داشت.

میلیچ هنوز شکایتی نکرده و مسئولان باشگاه در حال مذاکره با نماینده او هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید