آخرین وضعیت شکایت پادوانی از استقلال

آخرین وضعیت شکایت پادوانی از استقلال

برزیل یکی از کشورهایی است که علاوه بر محصولات مختلف فوتبالیست را نیز صادر می کند. هر بازیکنی به دلیل کیفیت فنی یک لیگ معتبر را تجربه می کند. با این اوصاف معمولا دست پر به کشورشان باز می گردند. لئاندرو پادوانی یکی از برزیلی هایی بود که برای فوتبال به ایران آمد.

موقعیت او در فوتبال ایران خوب پیش می رفت و در فولاد، نفت تهران، سپاهان و در نهایت استقلال تهران بازی کرد. اما فوتبال در کنار شانس و پیروزی روزهای بد و مصدومیت را به همراه دارد. همانطور که قهوه برزیل طعم تلخ خود را دارد، مصدومیت مادام العمر پادوانی نیز طعم تلخ خود را دارد. پادوانی در ۵ اسفند ۱۳۹۵ بر اثر برخورد با آرمین سهرابیان به شدت مجروح شد و چند روز پس از این حادثه مشخص شد که مدافع برزیلی دچار ضایعه نخاعی شده و مجبور است تا پایان عمر روی ویلچر بنشیند. پس از عمل جراحی و چند ماه بستری شدن در بیمارستان راهی برزیل شد. بازیکن سابق استقلال پس از خروج از ایران 9 میلیون یورو از باشگاه استقلال طلب کرده است. حالا که آبی ها قهرمان شده اند به سراغ او رفتیم و حالش را جویا شدیم که در زیر گفت و گو با لئاندرو پادوانی را مشاهده می کنید:

امسال بازی های استقلال را تماشا کردی، نظرت در مورد قهرمانی آبی ها چیست؟

من بازی ها را تماشا نکرده ام، بنابراین نظر دادن سخت است. اما خوشحالم که باشگاه قهرمان شده و هوادارانی که به آن علاقه دارند خوشحال هستند.

به جشن قهرمانی استقلال دعوت شدی؟

نه، هیچکس مرا به جشن قهرمانی استقلال دعوت نکرد.

در مورد احساسات، آیا از این نگرش از دست آرمین سهرابیان ناراحت هستید؟

من نسبت به آرمین سهرابیان نه توهین و نه عصبانیت دارم و بدون مشکل با او صحبت می کنم.

هواداران استقلال علاقه زیادی به تو دارند و تو را یک تیم متعصب خطاب می کنند اما از سلامتی تو ناراحت هستند.

ما طرفدار استقلالیم! من ارتباط بسیار محکمی با آنها دارم، اتفاقی که برای من افتاد تا سالیان سال در ذهن بسیاری از مردم باقی خواهد ماند.

این امکان وجود دارد که شکایت شما هماهنگ شود و هزینه های درمان خود را دریافت کنید، آیا این امر محقق خواهد شد؟

من منتظر تصمیم CAS هستم، امیدوارم در چند ماه آینده منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید