پادوانی: استقلال گفت پولی برای پرداخت من ندارد

دیروز یکی از رسانه ها گزارش داد که لئاندرو پادوانی بازیکن سابق استقلال شماره حساب خود را برای بسته شدن پرونده این بازیکن برای مدیران باشگاه ارسال کرده است. استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید تا 20 فروردین ماه با طلبکاران داخلی و خارجی تسویه حساب کند.

پادوانی و استقلال مدت هاست درگیر پرونده قضایی هستند. این بازیکن پیش از این پرونده خود را به دادگاه عالی ورزش رسانده بود و 9 میلیون دلار غرامت خواسته بود که آن دادگاه آن درخواست را رد کرد و به استقلال رای داد. اما او از دادن شماره حساب خود برای ارسال پرونده پزشکی خود به دادگاه فدرال سوئیس خودداری کرد.

پادوانی اکنون این موضوع را تایید کرده اما گفته است که استقلال پولی برای پرداخت او ندارد. پادوانی گفت: بله، شماره حسابم را برای باشگاه استقلال ارسال کردم اما مدیران به من اعلام کردند که مبلغی برای پرداخت ندارند.

مدافع برزیلی ادامه داد: فیفا به باشگاه مهلت داد تا 100 هزار دلار به حساب من واریز کند اما آنها می گویند پولی برای پرداخت من ندارند.

پادوانی در خصوص آخرین محاکمه پرونده خود نیز اظهار داشت: هنوز نتیجه نهایی به دست نیامده است اما وکیل من درخواستی را به فیفا ارسال کرد و فیفا با بازگشایی مجدد پرونده من علیه استقلال موافقت کرد. حالا باید منتظر مراحل بعدی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید