جریمه نیم میلیارد تومانی باشگاه پرسپولیس با شکایت مهاجم سابق / 20 میلیون جریمه استقلال

ساعت: 11:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801553

اعلام آخرین آرای کمیته وضعیت بازیکنان؛

سرخابی های صوفیه به پرداخت مطالبات بازیکنان سابق خود محکوم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; آرای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون به شرح زیر است:

* با شکایت رضا کردان از باشگاه استقلال مبنی بر درخواست 3 میلیارد ریال، باشگاه استقلال به پرداخت 200 میلیون ریال و همچنین هزینه دادرسی محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهدی شریفی از باشگاه پرسپولیس مبنی بر مطالبه 5 میلیارد و 500 میلیون ریالی، باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه های حقوقی شاکی محکوم شد.

* مهدی نیایش از درخواست 2 میلیارد ریالی باشگاه ملوان بندرانزلی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 940 میلیون ریال با احتساب هزینه دادرسی محکوم شد.

* شکایت یک میلیارد و 270 میلیون ریالی مسعود ملکی از محمدمهدی قنبری موجب شد قنبری به پرداخت این مبلغ با احتساب هزینه دادرسی محکوم شود.

* باشگاه ملی حفاری ایران به دلیل شکایت کوشا بهتیاری زاده به پرداخت 240 میلیون ریال و هزینه های قانونی در پرونده بختیاری زاده محکوم شد. این در حالی است که مازیار فرحی پور مبلغ 210 میلیون ریال را برای پرداخت این باشگاه طلب کرده است. در پی شکایت امین جعفری پور از وی، باشگاه ملی حفاری به پرداخت 300 میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

* علیرضا صرافان از ایرانیان بوشهر برای 250 میلیون ریال شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت 150 میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

* علی حدادی فر از درخواست 315 میلیون ریالی باشگاه شهرداری بندرعباس شکایت کرد و این باشگاه موظف به پرداخت مبلغ و هزینه دادرسی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید