رویای جدید سعودی ها؛ مسی و راموس در الهلال؟!

برنامه های پاری سن ژرمن برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی آتی به ترس آنها از تحریم های بیشتر یوفا به دلیل بازی جوانمردانه مالی بستگی دارد، زیرا مدیران باشگاه فرانسوی در حال حاضر با جریمه 60 میلیون یورویی یوفا روبرو هستند. مقدار زیادی از این جریمه در سال گذشته به حالت تعلیق درآمد. در نتیجه تمدید قرارداد سرخیو راموس و لیونل مسی که قراردادشان در پایان فصل جاری به پایان می رسد، با وجود مذاکرات باشگاه با مدیر برنامه هر دو بازیکن، این امر عملی به نظر نمی رسد.

به گزارش امروز (پنجشنبه) روزنامه فرانسوی «Equip» چاپ پاریس؛ پاری سن ژرمن می خواهد هم مسی و هم راموس را در ترکیب نگه دارد، اما نه با دستمزد فعلی. مسی 35 ساله در حال حاضر 3.375 میلیون یورو در ماه و راموس 791.600 یورو در ماه از پاری سن ژرمن درآمد دارند و آنها به کاهش قابل توجه دستمزد خود فکر نمی کنند.

گفته می شود که هر دو از عربستان سعودی پیشنهاداتی دریافت کرده اند. باشگاه الهلال در حال مذاکره با خورخه مسی (پدر و مدیر برنامه های لیونل) است و حاضر است به این فوق ستاره آرژانتینی دستمزدی بالاتر از دستمزد کریستیانو رونالدو در النصر پرداخت کند. در همین حال، راموس پیشنهادی از عربستان سعودی دریافت کرده است (که گفته می شود از الهلال آمده است) که به موجب آن او برای دو فصل 30 میلیون یورو در سال، چهار برابر دستمزدش در پاری سن ژرمن، درآمد خواهد داشت.

اگرچه راموس در این فصل نشان داد که همچنان می تواند بازیکنی تاثیرگذار برای پاری سن ژرمن باشد، پاریسی ها آماده اند تا چند ماه دیگر از اشرینیار مدافع فعلی اینترمیلان رونمایی کنند. از سوی دیگر، به نظر می رسد مسی به گزینه جدایی تمایل دارد و بعید است پاری سن ژرمن پس از امضای قرارداد با یوفا برای بهبود وضعیت مالی خود در سه سال آینده، تلاش بیشتری برای حفظ او انجام دهد.

با وجود حضور امباپه در مرکز پروژه پاری سن ژرمن و اعتبار قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن تا سال 2027، برنده هفت بار توپ طلا محتمل ترین گزینه برای جدایی از تیم سه ستاره هجومی پاری سن ژرمن است. .

دیدگاهتان را بنویسید