واکنش عجیب رونالدو به انتقال مسی به الهلال

واکنش عجیب رونالدو به انتقال مسی به الهلال

پس از جنجال های پس از سفر لیونل مسی به عربستان و افزایش احتمال خروج این بازیکن از پاری سن ژرمن، رسانه های عربستانی مدعی شدند باشگاه الهلال مذاکرات خود را با فوق ستاره آرژانتینی آغاز کرده و حتی روند این مذاکرات نیز مثبت بوده است.

مسی که به عنوان سفیر گردشگری عربستان سعودی سفری 48 ساعته به این کشور داشت، 2 هفته از حضور در تمرینات پاریس محروم شد و اکنون بسیاری از خبرنگاران و خبرگزاری های معتبر جهان از پایان دوره کاپیتان آرژانتینی خبر می دهند. همکاری با تیم پاریسی و از بارسلونا – الهلال و اینترمیامی به عنوان سه مقصد احتمالی لئو ذکر شده است.

الهلال که چند ماه پیش با ارائه پیشنهاد نجومی 400 میلیون یورویی در سال درخواست جذب مسی را داشت، به یکی از مشتریان جدی این بازیکن تبدیل شده و از شب گذشته بسیاری از رسانه ها و خبرنگاران نزدیک به این تیم عربستانی. در مورد احتمال مذاکرات جدی ابراز نگرانی شده است.

اما حالا یک روزنامه نگار سعودی ادعای عجیبی درباره رونالدو مطرح کرده است. یکی دیگر از اسطوره های دنیای فوتبال زمستان سال گذشته با انتقالی باورنکردنی و باورنکردنی راهی النصر شد که البته اوضاع مطابق میل او پیش نرفت و سی آر 7 به همراه این تیم پایتخت از رسیدن به 2 سوپرجام بازماند. و جام حذفی کوتاه بود و در لیگ 3 امتیاز از اتحاد عقب هستند.

احمد المفره، روزنامه نگار سعودی در صفحه توئیتر خود ادعای بزرگی کرد. این خبرنگار نوشت که رونالدو به مصلی المعمر، رئیس باشگاه النصر اعلام کرد در صورت پیوستن مسی به الهلال، عربستان را ترک خواهد کرد.

این خبرنگار مدعی است رونالدو به مدیران نصر گفته است که الهلال یک نیروی بسیار قوی در فوتبال عربستان است و اگر مسی به این تیم بپیوندد، قهرمانی در فصل آینده سخت خواهد بود و پیروزی مقابل این تیم غیرممکن خواهد بود.

علاوه بر این، المفارا اعلام کرد از آنجایی که رونالدو در پایان دوران ورزشی خود قرار دارد، قصد ندارد رقابت جدیدی را به لیونل مسی واگذار کند و به همین دلیل به مدیران باشگاه النصر اعلام کرد که این کار را انجام خواهد داد. در صورت پیوستن لئو به الهلال از النصر جدا شوید این ادعای عجیبی است که هنوز با واکنش مدیران نصر مواجه نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید