واکنش آرش برهانی به حرکت جنجالی دربی بیرانوند

واکنش آرش برهانی به حرکت جنجالی دربی بیرانوند

آرش برهانی درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: نه استقلال و نه پرسپولیس نمی توانند مثل هفته های قبل باشند. این مسابقه ای بود که هر تیمی اگر این فرصت را داشته باشد از آن استفاده می کند. پرسپولیس از تنها موقعیت خود استفاده کرد و پیروز شد. این مشکل به دلیل حساسیت بالای دربی است.

وی افزود: استقلالی ها نتوانستند تمرینات قبل از دربی را انجام دهند. دلیل آن حساسیت نسبت به دربی است که هواداران از آن آگاه هستند. اینطور نیست که تیمی در بالا یا پایین جدول باشد و از قبل برنده یا بازنده باشد. داربی شرایط خاص خودش را دارد.

مهاجم سابق استقلال خاطرنشان کرد: من به عنوان یک هوادار از ته دل به این تیم افتخار می کنم. بازیکنان چندین ماه با تمام داستان هایی که برایشان پیش آمده یا ساخته شده بود همدردی کردند و فوتبال زیبایی بازی کردند. آنها هر کاری کردند تا هواداران را راضی کنند. به نظر من این استقلال یک قهرمان است. اگر نیمی از امتیازات اشتباهات داوری به استقلال داده می شد، او اکنون با اختلاف سه تا چهار امتیازی در صدر جدول بود.

برهانی با اشاره به نارضایتی هواداران از شانس کم این تیم برای قهرمانی گفت: در فوتبال نمی توان چیزی را پیش بینی کرد، در سال 88 هواداران فکر نمی کردند استقلال شانس قهرمانی داشته باشد و ذوب آهن قهرمان لیگ شود. با تساوی اما آنها مقابل فولاد خوزستان شکست خوردند و ما مقابل پیام مشهد پیروز شدیم. این اتفاق عجیب تا دقیقه 90 بازی پیام ادامه داشت و قهرمانی را جذاب کرد. همین چند روز پیش امیر گالنووی این خاطرات را به من یادآوری کرد و گفت یادت هست با پنالتی که گل نزده به ما زد. من هم گفتم آیا می توانم این مسابقه را فراموش کنم؟

وی درباره خوشحالی علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس بعد از دربی 100 که با گلایه استقلالی ها همراه بود، گفت: نمی خواهم در مورد این حرکت صحبت کنم و اگر پرسپولیس را در جام حذفی شکست دهیم. از بازیکنان استقلال می خواهم جواب این حرکت را با فوتبال بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید