طعنه سنگین آرش برهانی به کی راش بر سر ستاره استقلال

طعنه سنگین آرش برهانی به کی راش بر سر ستاره استقلال

حالا که امیر گالنووی سرمربی تیم ملی شده، مطمئنا از حمایت پیشکسوتان و پیشکسوتان فوتبال ایران به ویژه کسانی که سابقه همکاری با او را دارند، برخوردار است. مربیانی مانند آرش برهانی که به عنوان یک ستاره سابق نظر خوبی در مورد دوران حضورش در تیم ملی دارد.

او می گوید: «در مجموع مسابقه خوبی بود. تیم کنیا شبیه تیم های آسیا بود. بازی تدارکاتی خوبی برای تیم ملی بود. در نیمه اول، برخی از بچه ها ناهماهنگ بودند. به دلیل بازیکنانی که به تازگی اضافه شده اند. به عنوان مثال جهانبخش در دیدار قبلی غایب بود و ترکیب یکی دو تغییر دیگر داشت. تیم ملی در نیمه دوم موفق شد بازی هجومی خوبی از خود به نمایش بگذارد. کنیا هم شروع به استفاده از ضد حملات کرد و فکر می کنم گل آنها هم اشتباه بود. اما ما را هم وارد کردند. مهمترین نکته این بود که تیم ملی توانست از این دیدار پیروز بیرون بیاید.

ملی پوش سابق درباره گل ها و درخشش محبی گفت: به نظرم محبی خیلی خوب و کارآمد بازی کرد. حیف که این بازیکن با کیفیت در جام جهانی شرکت نمی کند. خوشحالم چون او خیلی خوب کار می کند و ناراحتم چون تیم ملی را در جام جهانی همراهی نکرد.»

برهانی درباره حریفان ایران در دو بازی اخیر و اینکه خیلی ها فکر می کردند تیم ملی باید با تیم های بزرگ تری بازی می کرد، گفت: سبک بازی کنیا شبیه عراق، قطر و بحرین است. روسیه هم تیم خیلی خوبی بود. درست است که او بازیکنان زیادی نداشت. اما بازیکن زیادی هم نداشتیم. در این شرایط، بد نبود؛ اما برای اینکه تیم ملی محک بخورد، فدراسیون باید برای بازی با تیم های بهتر آماده شود.»
او که در استقلال با امیر کلانوی کار می کرد درباره اینکه آیا می تواند به تیم ملی کمک کند یا خیر، گفت: آقای کلانوی را همه فوتبالدوستان می شناسند. کسی که 20 سال است از هر فصلی به بهترین شکل ممکن عبور می کند. مربی ای که فعلی باشد و کاریزما داشته باشد و بتواند به تیم ملی کمک کند. همه آقای گالنوی را می شناسند و نیازی نیست از من تعریف کنید.”

وی در پایان با توجه به نگرانی هواداران استقلال و تالاب استراماچونی افزود: به دلیل اتفاق بدی که ممکن است رخ دهد، هواداران استقلال استرس دارند و امیدوارم تا چند ساعت باقی مانده خبرهای خوشحال کننده ای به دست آوریم. فوتبال ملی ما واقعاً تحت تأثیر قرار گرفته است. چون استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد و هواداران زیادی دارد. از نظر فوتبال و کلی مسائل اجتماعی می تواند جامعه را تحت تاثیر قرار دهد. امیدوارم به این موضوع ملی رسیدگی شود و این مشکل هر چه زودتر حل شود.»

دیدگاهتان را بنویسید