واکنش نیکبخت به حذف خطیر از استقلال

واکنش نیکبخت به حذف خطیر از استقلال

ملی پوش اسبق فوتبال ایران درباره افزایش تنش بین تماشاگران تیم ها و آسیب های جسمی و روحی به همه تیم ها توضیح داد: اگر باید حرفه ای عمل کنیم باید در همه موارد این گونه رفتار کنیم. حرفه ای بودن که فقط شامل پول و مسائل مالی نمی شود. سوال مخاطب را باید از نظر فرهنگی حل کرد. نمی توانیم به خود اجازه دهیم شاهد توهین و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران دو تیم باشیم. ایرانی ها با فرهنگ هستند اما افرادی هستند که برای شیطنت و مسائل غیر فوتبالی به ورزشگاه می آیند و باید این گونه افراد را شناسایی کرد تا با کنار گذاشتن آنها جو ورزشگاه ها سالم شود. مثل تماشاگران تیراندازی لیزری که در استادیوم های مختلف اپیدمی شد یا پیرمردی که تماشاگر سپاهان بود و الفاظ نادرست به کار می برد که باعث محرومیت 10 ساله اش از ورزشگاه شد.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی باید برای فوتبالدوستان زن و مرد ما فارغ از جنسیت محقق شود. حضور زنان در ورزشگاه ها پدیده جدیدی است و زنانی که به ورزشگاه می آیند تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار می گیرند. خانم های ما که فوتبال می بینند آنقدر ریا هستند که نمی خواهند الفاظ زشت و ناشایست به زبان بیاورند و چنین حرف هایی بزنند. امیدواریم دیگر قربانی چنین اتفاقاتی نباشیم و احترام برای فوتبال ما حفظ شود، چرا که جایگاه بانوان در کشور ما بسیار بالاست.

نیکبخت واحدی درباره برکناری مدیرعامل استقلال و تغییرات مدیریتی زیادی که در سال های اخیر در این باشگاه رخ داده است، گفت: امیدوارم مدیرعاملی برای استقلال تعیین شود که بتواند به بهترین شکل باشگاه را مدیریت کند. هلدینگ خلیج فارس که مالک جدید باشگاه استقلال است یا 6 بانکی که مالکیت باشگاه پرسپولیس را در اختیار گرفته اند برای حل مشکلات مالی و مدیریتی این دو باشگاه آمده اند، امیدوارم مدیرانی را که در رشته مدیریت ورزشی تحصیل کرده اند به جای مدیریت بازرگانی منصوب کنند. به فکر درآمدزایی باشید امیدوارم فصل آینده فصلی باشد که ما حرفه ای می شویم. ما مدیران ورزشی داریم که می توانند به باشگاه استقلال کمک کنند. خیلی از مدیران می توانند به فوتبال کشور کمک کنند مثل محمد دادکان که با ایده های خوبش استقلال و پرسپولیس را صاحب ساختمان کرد.