توصیه عجیب علیرضا نیکبخت به بیرانوند درباره استقلال

توصیه عجیب علیرضا نیکبخت به بیرانوند درباره استقلال

علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و احتمال انتقال این بازیکن به استقلال، اظهار کرد: هیچ بازیکن عادی به خصوص فردی که کاپیتان تیمش است تیمش را جابه جا نمی کند و به تیم رقیب می رود. ببینید چه فشاری به بازیکن برای رویارویی با هواداران وارد می کنند که بازیکن چنین تصمیمی می گیرد.

وی ادامه داد: زمانی که در استقلال بازی می کردم به شدت تحت فشار مدیران باشگاه بودم و می خواستند من را مقابل هواداران قرار دهند. علیرضا بیرانوند چنین موردی دارد. معلوم می شود بعد از این اتفاقات فشار بی دلیل به بازیکن می آید تا برخلاف میلش حرف بزند وگرنه هیچ فرد عادی کاپیتانی تیمش را به تیم مقابل از دست نمی داد.

پیشکسوت سرحابی در پاسخ به اینکه علیرضا بیرانوند در جشن قهرمانی پرسپولیس گفت که می خواهم با این تیم قهرمان آسیا شویم، گفت: وقتی بازیکنی تحت فشار بیش از حد باشد تصمیم غیرمنتظره ای می گیرد تا از این فشار خارج شود. . بیرانوند در شرایطی قرار دارد که برای رهایی از تنش و جدایی از پرسپولیس قراردادش را فسخ می کند.

وی در مورد اینکه اگر بیرانوند با توجه به فشار هواداران پرسپولیس به استقلال برود تصمیم درستی است و می تواند موفق شود، تصریح کرد: جای بیرانوند نیست که بداند در این شرایط تصمیم درستی است یا خیر، اما اگر هرکس بیاید موفقیت حاصل می شود و هر بازیکنی که به استقلال می آید شرایط خوبی خواهد داشت. در استقلال فضا برای بازی وجود دارد و در آن فضا جای پیشرفت دارد. البته بیرانوند در فوتبال خود پیشرفت زیادی داشته و دروازه بان اول تیم ملی است. در کل جو استقلال راحت تر از پرسپولیس است.

نیکبخت واحدی درباره اینکه اگر بیرانوند با رقمی سنگین به استقلال بپیوندد، روی دیگر بازیکنان این تیم تاثیر منفی نخواهد داشت؟ با این حال، هر بازیکنی قیمتی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید