علیرضا نیکبخت تک آهنگی را برای پرسپولیسی ها خواند

علیرضا نیکبخت تک آهنگی را برای پرسپولیسی ها خواند

علیرضا نیکبخت واحدی درباره برتری استقلال مقابل صنعت نفت گفت: بازی سخت و دشواری بود و مشخص بود که گرفتن سه امتیاز از این بازی سخت است زیرا صنعت نفت در آستانه تعطیلی قرار داشت و پیش از این پرسپولیس را شکست داده بود. بازی آسانی نبود استقلال در این دیدار خیلی خوب عمل کرد و احتیاط که معمولا در دیدارهای قبل از دربی استقلال و پرسپولیس دیده می شود را در این دیدار ندیدیم و جای خوشحالی است.

وی درباره آخرین تغییراتی که استقلال انجام داده است، توضیح داد: دو مدافعی که از هم جدا شدند یکی از ارکان اصلی تیم بودند و حیف شد که فعلا در اختیار تیم قرار نگرفتند. کادرفنی استقلال به موقع شروع کرد و یک جانشین به خدمت گرفت و این مدافع برزیلی در بازی اول خیلی خوب درخشید و با وجود اینکه تمرین چندانی با تیم نداشت اما عملکرد او را دیدید و امیدوارکننده خواهد بود زیرا می تواند یک عنصر دفاعی قابل اعتماد باشد. برای تیم باشد. به نظر من هافبک ازبکستانی هم بازیکن خوب و باهوشی است و هر چه بیشتر جلو برویم و با تیم هماهنگ شویم، کیفیت بالاتری خواهد داشت.

پیشکسوت استقلال درباره اختلاف مجیدی و منصوریان در پایان این دیدار گفت: به هر حال این مشکلات در دنیای فوتبال طبیعی است و این دو پیشکسوت که اکنون هدایت دو تیم مختلف را برعهده دارند ممکن است در یک مسابقه اختلاف پیدا کنند. بازی که موقتی است به نظر من بهتر است این موضوع را از بیرون قضاوت نکنیم و وارد این موضوع نشویم و این مشکل بین آنها حل می شود و هر چه بگوییم نوعی کوبیدن به این آتش است که نمی شود. نفع مجیدی منصوریان باشد.

نیکبخت درباره دربی گفت: با توجه به شرایط جدولی که استقلال و پرسپولیس حسابشان را تقسیم کردند و رقابت آنها برای قهرمانی است، این دیدار حساس تر از همیشه است. با این حال از قدیم گفته می شد که این بازی شرایط خاص خود را دارد و به شرایط تیم ها بستگی ندارد و اتفاقات داخل زمین نتیجه را مشخص می کند و در نتیجه اصلا قابل پیش بینی نیست، اما در کل استقلال از نظر فنی و روحی بهتر است. از پرسپولیس و او این را در هفته های اخیر نشان داده است. از طرفی پرسپولیس آخرین شانس خود را برای ماندن در قهرمانی دارد و می داند در صورت شکست در این دیدار شانسی وجود ندارد و بنابراین خطرناک خواهند بود.

وی درباره پیش بینی خود از قهرمان فصل گفت: فکر می کنم بعد از این بازی خیلی بهتر بتوانیم در این مورد اظهار نظر کنیم. استقلال فاصله خوبی ایجاد کرد اما این نباید باعث شود بازیکنان فکر کنند کار تمام شده است. استقلال در صورت پیروزی در دربی، تقریباً با آرامش به دیگر دیدارها می‌رود، اما هر نتیجه دیگری در هفته‌های آینده از رقابت‌ها خارج می‌شود. پیش بینی شخصی من این است که استقلال در این فصل قهرمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید