پلیس راهور تهران آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌ها را تشریح کرد

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها و بزرگراه های پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در مورد وضعیت ترافیک پایتخت امروز گفت: بر اساس مشاهدات مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی در ساعات اولیه بامداد یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 از سطح محورهای تهران، تردد در محدوده رصد انجام شده است. جهت غرب، شرق و جنوب. در حاشیه مرکز تهران و جاده های شلوغ با ترافیک سنگین و نیمه سنگین اما روان در سطح پایتخت بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران افزود: تراکم ترافیک در محورهای همت، چمران، آبشناسان، شیخ فضل الله، یادگار امام (ره) و محمدعلی جناح آغاز شده و در حال شکل گیری است.

سرهنگ شریفی ادامه داد: همچنین ترافیک در محورهای تهران، کرج، آزادگان، بابایی، نیروی زمینی، شهید سلیمانی، صیاد، زین الدین، امام علی (ع)، علامه، جانبازان، لشگری و رسالت نیز سنگین می شود. .

وی افزود: بر این اساس در پایان بار ترافیکی بزرگراه تهران کرج در دو باند صاف و آرام، آزادگان آرام و هموار، هیدرولوژیست سنگین، علامه شقایق هموار و متحرک، پل سنگین شیخ فضل الله یادگار، نیروی زمینی هموار بابایی و در حالی که در حال حرکت، زین الدین در حال حاضر آرام و روان است و تردد در این بزرگراه امام علی (ع) در شمال و رسالت نیز از پل سیدخندان زیاد است.

سرهنگ علی اصغر شریفی اظهار داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق شهدا به دلیل نقص معبر و عرض کم آن مملو از جمعیت است و جانبازان میدان امام رضا (ع) و مسیر نواب جنوب به شمال از نهم. در روز بار ترافیکی سنگینی دارند و در داخل تونل توحید تردد منظم و متحرک است.

وی گفت: طرح پل هوایی در معابر بزرگراه ها در حال اجراست و این طرح به گونه ای اجرا می شود که تعداد کمی از رانندگانی که قوانین را رعایت نمی کنند و قصد ورود زودتر از رانندگانی را دارند که منتظر ورود هستند. رمپ ها و خروجی ها به قول معروف هوشیار باشید تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با حضور خود در این ساعات از این تخلف رانندگان جلوگیری خواهند کرد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها