آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه ها و جاده های اصلی تهران


ساعت: 09:24
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907217

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ صبح یکشنبه 18 آبان ماه 1401 آخرین وضعیت ترافیکی محورهای اصلی و بزرگراهی تهران را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: با رصد دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح جاده های تهران، وضعیت ترافیک در جاده ها و بزرگراه ها پایتخت در بامداد یکشنبه 18 آبان 1401 شاهد آغاز ترافیک صبحگاهی بودیم و حجم زیادی از ترافیک در سطح معابر شهری تهران وجود داشت.

سرهنگ شریفی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح تردد دارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: بزرگراه صدر در جهت شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت شرق به غرب از قبل از پل صیاد، جاده چمران جنوب به شمال در قطعه حکیم تا همت، جاده غرب – شرق. جاده مخصوص گلها و در بزرگراه غرب به شرق از چیتگر و آزادگان شاهد بار ترافیکی صبحگاهی هستیم.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه بابایی در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه یادگار امام(ره) از جنوب به… جهت شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال از گلشندوست هستیم.

وی بیان کرد: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از سمت استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا(ع)، از جنوب به شمال از نواب از سمت نهم دی دارای بار ترافیکی سنگین است.

سرهنگ شریفی افزود: تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران برای روان سازی و کنترل ترافیک در تمامی تقاطع ها، معابر و میادین شهر تهران حضور دارند و طرح پل هوایی برای نظم بخشی به بزرگراه ها در حال اجراست.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران افزود: با وجود توصیه های مکرر و متعدد پلیس مبنی بر عدم تردد موتورسواران در تونل، همچنان شاهد ورود این موتورسواران به داخل تونل های شهری و شاهد تصادفاتی هستیم که البته در ابتدای تونل ها. تابلوهای هشدار برای ورود وجود دارد موتورسیکلت ممنوعه جهت اطلاع درج شده و بارها از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی شده است.

وی از موتورسواران خواست به هیچ عنوان در داخل تونل تردد نکنند و دلیل این امر قانونی است زیرا گازهای انباشته در این مسیرها باعث سردرگمی و بیهوشی موتورسواران می شود و بدون تصادف یا برخورد باعث واژگونی و تصادف موتورسوار می شود. و غیره.

دیدگاهتان را بنویسید