پیام ویژه این شاه ماهی به مدیرعامل پرسپولیس

پیام ویژه این شاه ماهی به مدیرعامل پرسپولیس

پس از شکست تیم پرسپولیس در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک و تساوی در دیدار مقابل سپاهان در لیگ برتر، انتقاداتی مبنی بر اینکه اسمار ویرا در حد پرسپولیسی ها نیست مطرح شد.

برخی از پیشکسوتان در گفتگو با رسانه ها گفتند که عثمار مربی خوبی است اما برای بازی های بزرگ خوب نیست. آنها معتقد بودند که چنین تیمی با میلیون ها هوادار باید در همه مسابقات زنده بماند.

در این مدت صحبت هایی از جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری با اسمار در فصل بیست و چهارم مطرح شد تا اینکه این مربی شب گذشته پس از دیدار مقابل هواداران به طور مستقیم به این موضوع اشاره کرد.

اسمار ویرا درباره اینکه چرا پرسپولیس در این دیدار هواداران فرصت های زیادی را از دست داد، گفت: فعلا باید لیگ را به نحو شایسته ای به پایان برسانیم تا بتوانیم برای فصل آینده هر چه که باشد به فکر بازیکنان جدید باشیم.

او (هر که بود) به نوعی از ادامه همکاری خود با باشگاه پرسپولیس و اینکه اطلاع قطعی در این مورد وجود ندارد و از طرفی رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس برای انتخاب مربی جدید یا او خبر داد. برای تمدید قرارداد با خودش باز گذاشت.

پرسپولیس در حال حاضر بدون احتساب بازی معوقه استقلال در هفته بیست و هفتم با 59 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر است و منتظر دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان است تا جایگاه خود در صدر جدول مشخص شود.