پیشنهاد قهرمان اروپا به پدیده 20 ساله تیم ملی

پیشنهاد قهرمان اروپا به پدیده 20 ساله تیم ملی

سپاهان در سال های اخیر کارهای قابل توجهی روی آکادمی خود انجام داده و بازیکنان زیادی از رده های اصلی به تیم اصلی راه پیدا کرده اند. پیش از آن محرم نویدکیا، احسان حاجی صفی، علی کریمی، مهدی شریفی و چند ستاره دیگر در آکادمی سپاهان بزرگ شدند و راهی پیراهن تیم ملی شدند.

سپاهان در یکی دو فصل اخیر از بازیکنان جوان زیادی در ترکیب خود استفاده کرده است. محمد قربانی که نساجی را به مقصد سپاهان ترک کرد، تنها پس از یک فصل و نیم حضور در اصفهان راهی اورنبورگ در لیگ روسیه شد و سپاهان از این انتقال یک میلیون یورو دریافت کرد.

حالا شنیده ها حاکی از آن است که محمدجواد حسین نژاد دیگر ملی پوش سپاهان مورد توجه چند باشگاه قطری مانند السد قرار گرفته است اما او قصد دارد به فوتبال اروپا برود و برای ستاره سرخ بلگراد بازی کند. ستاره سرخ قدیمی ترین و پرافتخارترین باشگاه صربستان است که این عنوان را در این فصل کسب کرده است.

ستاره سرخ که سابقه قهرمانی در جام باشگاه های اروپا را دارد و پیراهن اصلی اش قرمز است، فصل آینده در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا شرکت خواهد کرد و همین موضوع یکی از دلایل انتقال احتمالی حسین نژاد به این تیم خواهد بود. البته اگر در مرحله آخر مشکلی پیش نیاید و حسین نژاد مثل امین حزباوی به لیگ ستارگان قطر و باشگاه السد نرود.