چراغ سبز هواداران ستاره برای پیشنهاد استقلال

چراغ سبز هواداران ستاره برای پیشنهاد استقلال

داریوش شجاعیان بازیکن هوادار پس از شکست مقابل گل گهر سیرجان در جمع خبرنگاران درباره این دیدار گفت: فکر نمی کردیم چنین اتفاقی بیفتد. قبل از اینکه این بازی را ببازیم، ابتدا به خودمان باختیم. شاید تک تک بازیکنان، از من گرفته تا بقیه، کمی مغرور بودند. به نظرم ما مستحق زدن 5 گل نبودیم اما جنبه بد فوتبال به ما نشان داد که می شود در یک بازی 5 گل زد. امیدوارم این بازی را فراموش کنیم و انشاالله بتوانیم در بازی بعدی این باخت سنگین را جبران کنیم.

شجاعیان درباره حال و هوای ورزشگاه و هواداران سیرجانی گفت: آنها همیشه با من مهربان هستند، بسیار مهمان نواز هستند و بسیار خوشحالم که چنین تیم هایی با چنین امکانات و ورزشگاه خوبی در فوتبال ما وجود دارد و امیدوارم که تعداد آنها افزایش می یابد و ما می توانیم از وجود این باشگاه ها بهره مند شویم. بیایید سود خوبی داشته باشیم.

وی درباره پیشنهادی که از استقلال دریافت کرده است، گفت: من به خدا ایمان دارم و امیدوارم هر چه خوب است برای من اتفاق بیفتد و هر چه برای تیم استقلال خوب است اتفاق بیفتد. اگر بتوانم به استقلالی ها کمک کنم چرا که نه، بعد از پایان فصل باید بریم.

شجاعیان درباره گل های گل گهر گفت: با وجود اینکه 5 گل خوردیم اما فکر می کنم 2 گل برگشتی بود و این را تلفنی هم دیدم و باید به کارشناسان بسپاریم. تبریک به تیم خوب گل گهر.