چراغ سبز یحیی گل محمدی برای بازیکن محبوب هواداران

تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می رود.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در آستانه این دیدار گفت: هفته هاست امید عالیشاه، عیسی القطر و سیامک نعمتی را نداریم و چند هفته است که بازیکنی برای تاج نداریم. در این مسابقه به دلیل مصدومیت نه و اینکه بگویم تا یکی دو هفته آینده با میلاد برای تمدید فصل و تمدید قرارداد برای فصل آینده مذاکره خواهیم کرد اما این چهار بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و سعید آقایی نیز مجازات شده است.
وی ادامه داد: بازی مهم و حساسی داریم و هر دیداری که به پایان لیگ نزدیک می شویم، مسابقات حساس تر می شود و بازی ها مانند فینال و شاید خود فینال است. صنعت نفت هم تیم خوبی از خود نشان داد. این تیم شاید شروع خوبی نداشته است اما به پیشرفت خود ادامه داده و نتایج خوبی کسب کرده است. به علی منصوریان بابت تیمی که ساخته تبریک می گویم. تیمی که منظم، تاکتیکی و تکنیکی است.

گل محمدی یادآور شد: بسیار خوشحالم که در شهر پاک آبادان در کنار قلب مردم آبادان که همیشه مظهر عشق و مقاومت بوده اند هستم و جا دارد یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی بداریم. جنگ. آبادان یکی از شهرهایی بود که از همان روزهای اول جنگ مورد تجاوز قرار گرفت اما با مقاومت مردم این شهر حفظ شد.

دیدگاهتان را بنویسید