کلثوم اکبری کیست؟ | روز جدید

کلثوم اکبری کیست؟  |  روز جدید

وقتی خبر قتل زنجیره ای مردان توسط زنی به نام کلثوم اکبری منتشر شد، همه تعجب کردند که چگونه یک زن توانسته حدود 11 مرد را بکشد! او پس از اعتراف به عنوان دومین قاتل زنجیره ای پس از مهین قدیری شناخته شد. در این مقاله به معرفی کلثوم اکبری می پردازیم.

خبر کشته شدن همسران توسط زنی به نام کلتوم اکبری ساکن شهرستان ساری تعجب همگان را برانگیخت. مردم تعجب کردند که چگونه زنی به نام کلثوم اکبری متولد ۱۳۴۶ توانست حدود ۱۱ مرد را بکشد.

وقتی زنی 56 ساله به جرم قتل همسر معمولی اش دستگیر شد، هیچ کس حدس نمی زد که او یک قاتل زنجیره ای است که شوهران صیغه اش را در طی 9 سال جنایت به قتل رساند.

ماجرای قتل های کلثوم اکبری

پس از مهین قدیری، کلثوم اکبری به عنوان دومین قاتل زنجیره ای زن به قتل های زیادی اعتراف کرد. او قتل های زیادی انجام داده است. خبر قتل کلثوم اکبری اواخر تابستان امسال منتشر شد. وی اهل استان مازندران به مدت ده سال به صورت ازدواج موقت با مردان مسن ازدواج کرد و سپس با استفاده از داروهای قند و فشار خون آنها را کشت یا به آرامی کشت.

اگرچه این زن 56 ساله به قتل 7 مرد اعتراف کرد، اما بررسی ها نشان داد که در این مدت 13 صیغه داشت که همه آنها جان خود را از دست دادند. بنابراین احتمال می رود که قربانیان این زن بیش از هفت نفر باشند.

قاتل سریالی مازندرانی معروف به کلثوم هفته گذشته به جرم قتل همسرش توسط پلیس شهرستان محمودآباد دستگیر شد. در ابتدا گمان می رفت شوهر این زن که مردی 82 ساله است بر اثر سکته قلبی فوت کرده است، اما خانواده وی ادعا می کنند که او به قتل رسیده است.

کلثوم که 56 سال سن دارد با پرداخت پنج میلیارد ریال به عنوان جهیزیه زندگی خود را با مردی 82 ساله به عنوان صیغه در خانه خود آغاز کرد. اما طولی نکشید که پیرمرد 82 ساله متوجه شد که کلثوم قصد دارد او را بکشد. این مرد چند روز قبل از مرگش به فرزندانش گفته بود که کلثوم به زور به او قرص قلب و فشار خون می‌داد و هر بار که نوشیدنی‌های آماده شده را می‌نوشید، حالش بدتر می‌شد.

این مرد 82 ساله تنها چند روز پس از گفتن این سخنان به فرزندانش جان باخت و پس از مرگ وی فرزندانش به پلیس مراجعه و از صیغه پدرشان به اتهام قتل شکایت کردند. با این شکایت، مراحل مقدماتی در دادسرا آغاز و تیمی از مسئولان برای رسیدگی به پرونده مرگ پیرمرد 82 ساله تعیین شدند. این زن پس از دریافت سرنخ هایی مبنی بر دست داشتن کلثوم در این جنایت دستگیر شد.

این زن 56 ساله تابستان گذشته بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفت. زمانی که وی از دستگیری خود مطلع شد، علاوه بر کشتن پیرمرد 82 ساله، به قتل 6 نفر دیگر نیز اعتراف کرد. این 6 نفر مردان بالای 75 سال بودند و زن تبهکار ابتدا با آنها ازدواج موقت کرد و پس از حدود 2-3 ماه زندگی مشترک با مصرف قرص یا مخلوط کردن آنها در نوشابه آنها را کشت.

پیشینه خانوادگی کلثوم اکبری

اعترافات زن جنایتکار نشان می دهد که او در خانواده ای بسیار معمولی در یکی از روستاهای شهر ساری به دنیا آمده است. در 11 سالگی با همسر اولش ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر بود که بعداً به دلیل بیماری درگذشت. کلثوم پس از مرگ شوهر اولش با مرد دیگری ازدواج کرد و این بار دختری به دنیا آورد. این دختر که قبلا ازدواج کرده است از اعتراف مادرش مبنی بر کشتن دست کم هفت نفر شوکه شده است.