۲۷ بازیکن تیم ملی برای حضور در اردوی جام ملت‌های آسیا مشخص شدند

اسامی 27 ملی پوش حاضر در جام ملت های آسیا 2023 اعلام شد و مهدی کایدی پس از مدت ها به این اردو دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری موج


به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، امیر گلنویی سرمربی تیم ملی 27 ورزشکار را برای حضور در مسابقات انتخاب کرد جام ملت های آسیا به اردو دعوت شد

بیشتر بخوانید:

آزمون در جام ملت های آسیا نمی آید!

بر این اساس اسامی 27 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند پیام ناظیم، سید حسین حسینی، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، شجاع خلیل زاده، سید مجید حسینی، سامان فلاح، محمدحسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، رامین رضائیان، آریا یوسفی، روزبهبه، محمد حسینی، رضائیان، رضایی، سامانده رامین رضاییان، صادق، محرمی، رامین رضاییان، آریا یوسفی. آهی، سامان کودو، محمد محبی، مهدی ترابی، مهدی کایدی، محمدجواد حسین نژاد، مهدی طارمی، رضا اسدی، علیرضا جهانبخش، علی کولی زاده، سردار آزمون، کریم انصاری فرد و شهریار موگانلو.

لیست فعلی تیم ملی با حضور 27 فوتبالیست اعلام شد. فدراسیون فوتبال در نامه ای رسمی به باشگاه رم و طبق قوانین فیفا خواستار حضور سردار آزمون در تیم ملی شد و در حال مذاکره با مسئولان در رم برای گرفتن موافقت برای حضور این بازیکن است، به همین دلیل فدراسیون فوتبال منتظر است. تا پایان اولتیماتوم کنفدراسیون فوتبال آسیا (21 آذر) تصمیم باشگاه ایتالیایی برای آزادی این بازیکن و حضور در اردوی تیم ملی در انتظار است و پس از آن لیست نهایی و 26 نفر از اعضای تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا اعلام می‌شود.

همچنین با پیشنهاد امیر کلانویی و تایید فدراسیون فوتبال، مرتضی پورعلیگنجی که در مسابقات اردن مصدوم شده بود، تیم ملی را در جام ملت های آسیا همراهی می کند.

لازم به ذکر است جام ملت های آسیا از 22 ژانویه در قطر آغاز می شود و ایران در مرحله گروهی با فلسطین، امارات و هنگ کنگ همگروه است.



آیا این خبر مفید بود؟