آغاز تخریب هدفمند پزشکان با کد بنزین 25 هزار تومانی

روز جدید :

آغاز تخریب هدفمند پزشکان با کد بنزین 25 هزار تومانی

از این رو مخالفان پزشکان سعی دارند او را نماینده گرانی های افسارگسیخته معرفی کنند تا نه تنها از رشد آرای وی در عرصه انتخاباتی جلوگیری کنند، بلکه با معرفی وی به عنوان فردی حامی آزادسازی قیمت سوخت، آرای کنونی وی را نیز معرفی کنند. مرحله بعدی انتخابات کاهش خواهد یافت. به نظر می رسد این راه اول است و تا روز انتخابات ریاست جمهوری شاهد اقدامات تخریبی علیه پزشکان خواهیم بود. بر اساس نظر، غایت وسیله را برای رقبای پزشکان توجیه کرد و آنها حاضرند دست به هر کاری بزنند، از جمله اغراق در سخنان رئیس دفتر پزشک برای جلوگیری از رئیس جمهور شدن وی. مخالفان پزشکی دولت او را دولت سوم روحانی نامیدند، اما پزشکان دولت او را الگوی دولت اصلاحات معرفی کردند و توانستند در برابر تخریب مقاومت کنند و حالا در همین راستا موج جدیدی از تخریب علیه او به راه انداخته اند. . و این تنها تخریب اخیر نیست که با بازنشر کلیپی دیگر در فضای مجازی قصد معرفی وی را با قومیت ضد ایرانی دارند. حال اگر پزشکان اجماع دارند به خاطر صداقت ایشان با مردم و صداقت ایشان با شهروندان است.

* تبلیغات به بهانه افزایش قیمت بنزین

عبدالعلیزاده رئیس ستاد انتخابات مجلس گفت: ما به خاطر افزایش قیمت بنزین افراد زیادی را کشتیم و رهبری فرمودند برخی از آنها شهید هستند و پرونده آنها در خوزستان است و با مردم تعامل می‌کند و وزیر نفت می‌گوید بنزین ظهر پنج‌شنبه گران نمی‌شود، اما بنزین از نیمه شب جمعه بالا رفت. و از آنجایی که مردم به خیابان ها نمی دوند، واضح است که احساس می کردند چاره ای جز برخورد خشونت آمیز با مردم ندارند. وی ادامه داد: اگر دولت یک دولت تعاملی است، همان کارشناسانی که می گویند بنزین باید 50 هزار تومان باشد، هر شب سه شب یک موافق و یک مخالف، بیایند تلویزیون و بنشینند درباره افزایش قیمت انرژی صحبت کنند. ناقلان، مردم حرفها را می شنوند، چرا باید عزیز باشد، بعد بگوید چگونه آن را عزیز کنیم، حالا که مردم پذیرفتند و دیدند که راه دیگری نیست و باید عزیز باشد، بگویند; در اینجا باید دو چیز وجود داشته باشد. اول، چگونه می توان آن را گران کرد؟ اون 50000 تومن یه دفعه گرون میشه یا بعد از یکی دو سال گران میشه؟ سوال بعدی این است که پول افزایش قیمت بنزین را از کجا می‌خواهیم بیاوریم، این افزایش قیمت چه فشاری بر طبقه متوسط ​​و فقیر وارد می‌کند و برنامه جبرانی ما چیست؟ اگر آنها را دور هم جمع کنیم، مردم به راحتی می آیند، می پذیرند و کمک می کنند. سخنان رئیس ستاد انتخاباتی مدیچی اولاً به این معنا نیست که مدیچی ها در صورت رئیس جمهور شدن به دنبال افزایش قیمت بنزین برای جبران کسری بودجه هستند و ثانیاً به این معنا نیست که او در درجه اول قصد دارد. در این منطقه و رئیس ستاد انتخاباتی وی تنها تلاش کرده است نظرات پزشکان را در رابطه با تصمیمات مهم اقتصادی با مردم در میان بگذارد. با این حال، رسانه های مخالف تلاش کردند تا او را یکی از حامیان ستاد انتخاباتی پزشکی معرفی کنند و نظرات رئیس ستاد انتخابات را قطع کردند.

*افشای مجرمانه تخریب پزشکان

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تگرامی خود در واکنش به شایعات بنزینی ستاد جلیلی علیه پزشکان گفت: با رفع تحریم و حذف 33 درصد از مازاد هزینه های مبادلاتی ناشی از عوارض تحریم. (معادل ده ها میلیارد دلار در سال) که به جیب سوء استفاده کنندگان می رود و به ملت بازپرداخت می شود. کسری بودجه را جبران می‌کند، نه با افزایش قیمت بنزین، آن طور که دولت رقیب دارد. وی تاکید کرد: اگر به دروغ و با پخش حرف های شکسته گفتند که پزشکان به دنبال افزایش قیمت بنزین هستند، دو سوال از آنها بپرسید: قیمت بنزین در طرح واحد دولت جلیلی چقدر خواهد بود؟ دوم اینکه هزینه تحریم ها چقدر است و چرا نگذاشتید تحریم ها تمام شود؟ همچنین حمید زرآبادی سخنگوی ستاد انتخاباتی مسعود بیزیکیان به سخنان علی عبدالعلیزاده رئیس ستاد بیزیکیان که درباره گرانی بنزین، راه حلی برای افزایش قیمت کالاها به ویژه بنزین وجود ندارد واکنش نشان داد. .

*نظر پزشکان درباره افزایش قیمت سوخت

پیش از این مخالفان پزشکان اقدام به تخریب وی و نسبت دادن گرانی بنزین به وی کردند که با واکنش منطقی وی مواجه شد. پزشکان این حوزه معتقدند این ادعاها نادرست و غیر واقعی است. هیچ راه حلی بدون مشارکت مردم امکان پذیر نخواهد بود. اگر قرار است بنزین گران شود باید خودروهایی با مصرف سوخت پایین وارد کنیم. ما نمی توانیم کاری کنیم که مردم ماشین را بدهند و بگویند بنزین باید بالا برود. قطعا اگر خودرو با سوخت کم و کیفیت بالا تولید شود و با صرفه جویی در بودجه می توان به مصرف کنندگان بنزین یارانه پرداخت. قطعاً باید برای هدف قرار دادن بنزین وقت بگیرید. بیت المال برای همه است. چرا با سه ماشین و کارت بنزین سهمیه بگیرم و هرکی ماشین نداره سهمیه نگیره. وی تاکید کرد: هر اقدامی که زندگی مردم را تحت تاثیر قرار دهد بدون مشارکت مردم اتفاق نخواهد افتاد.