آغاز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور از روز سه شنبه در زاهدان / فرصتی برای آشنایی با امکانات سیستان و بلوچستان

ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791475

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

ادهم کرد گفت: مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روز سه شنبه به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفتگو با عصر هامون اظهار داشت: مسابقات کشتی قهرمانی کشور بزرگسالان و انتخابی تیم ملی به مناسبت سالروز سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید میر. شهید حسینی اهل سیستان و بلوچستان. از 13 تا 15 آذرماه در مجموعه ورزشی امام علی علیه السلام زاهدان برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی و با حضور 50 داور برگزار می شود، 450 متسابق توانمند به رقابت می پردازند.

فرصتی برای ارائه امکانات سیستان و بلوچستان

رحمدل بامری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: اهمیت میزبانی مبارزه بزرگسالان در کشور فراملی است و ارزیابی آن ارائه توانمندی ها، ظرفیت و پتانسیل های مثبت و ناب استان مرزی خواهد بود. از سیستان و بلوچستان.»

وی گفت: با این رویداد ملی و مهم می توانیم به همه کشورها ثابت کنیم که سیستان و بلوچستان یکی از امن ترین نقاط کشور است و این میزبانی بهترین فرصت است.

بامری افزود: تعامل، همکاری و حمایت های دوگانه و جهادی همه دستگاه های اجرایی در استان سیستان و بلوچستان ایجاب می کند تا با استفاده بهینه از این میزبانی ملی چهره واقعی و مثبت استان را به تصویر بکشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید