آغاز نمایشگاه و جشنواره در پایگاه اسوه کرمانشاه


ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878707

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه خبر داد؛

ابوذر انوری گفت: نمایشگاه و جشنواره در پایگاه های اسوه برای ارائه دستاوردهای پایگاه مقاومت برای اولین بار در کرمانشاه با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در پارک شاهد آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به منظور انتخاب و ارائه پایگاه های مقاومت بسیج برترین های مساجد و نواحی کرمانشاه، اولین دوره نمایشگاه و جشنواره شهرستانی پایگاه های اسوه در حوزه های مختلف، انتخاب و معرفی پایگاه های برتر برادران و خواهران، ارائه دستاوردها از پایگاه های مقاومت در نمایشگاه و انتقال تجربیات و نمونه های موفق دیگران. دسته بندی ها در این شهر برگزار شد.

ابوذر انوری در حاشیه این جشنواره در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره برای اولین بار در کرمانشاه با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در پارک شاهد برای ارائه دستاوردهای مقاومت آغاز شد.


0375c836 813c 472c 9062 60fe77e89cfc خبر خاکستری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه افزود: این نمایشگاه برگرفته از دستاوردهای 20 پایگاه مقاومت بسیج در محلات مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در قالب 200 غرفه به مدت 4 روز ابتکار، خلاقیت و شور و نشاط به نمایش گذاشته می شود.

سرهنگ انوری گفت: این نمایشگاه ها دستاوردهایی را در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی، محرومیت زدایی و … به نمایش می گذارد. برای تحقق محله اسلامی و در این راستا به همکاری مسئولان و استانداری برای ایجاد محله ای امن نیاز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: پایگاه های بالایی این غرفه ها در نهایت به عنوان الگو ارائه و مورد ارزیابی قرار می گیرد.

گفتنی است نمایشگاه و جشنواره شهرستانی پایگاه های اسوه از امروز به مدت 4 روز از ساعت 9 الی 12 و از ساعت 16 الی 20 پذیرای علاقه مندان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید