آغاز چهارمین دوره از بیست و دومین ماراتن لیگ برتر

هفته چهارم لیگ برتر امروز سه شنبه 8 شهریور پیگیری می شود که استقلال امروز در مسجد سلیمان میزبان نفت مسجد سلیمان و چهارشنبه در آزادی پرسپولیس میزبان نفت آبادان است. قطعا بازی جذاب هفته چهارم می تواند بازی سپاهان و فولاد باشد که در اصفهان برگزار می شود. بیایید نگاهی به بازی های هفته چهارم لیگ در روز سه شنبه داشته باشیم.

پیکان – نساجی

ساعت: 19:00

ورزشگاه پاس کوامین تهران

پیکان فصل را خیلی خوب آغاز کرد و با حضور مدعیان فعلی در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت. فارغ التحصیلان میتبی حسینی با دو برد و یک باخت تنها با 6 امتیاز تفاضل گل در این رده قرار دارند و در غیر این صورت با استقلال در رده دوم هم تراز می شوند. از طرفی شاگردان مطهری شرایط کاملاً متضادی دارند. مطهری از سه بازی ابتدایی فصل با دو تساوی و یک باخت تنها دو امتیاز کسب کرده و در رده چهاردهم قرار دارد. این دیدار دوئل دو تیمی خواهد بود که یکی برای ماندن در جمع مدعیان جدایی از تیم های انتهای جدول است.

آغاز چهارمین دوره از بیست و دومین ماراتن لیگ برتر

ملوان – ذوب آهن

ساعت: 19:00

ورزشگاه تهتی انزلی

دعوای ملوانان ذوب را می توان رویارویی گدایان نامید. ملوانان اصیل که پس از سال ها حضور در لیگ برتر بازگشته اند، تنها به یک امتیاز خرسند نیستند و در انتهای جدول رده بندی قرار دارند و شاگردان تارتوریان پس از سه تساوی متوالی با سه امتیاز یازدهم هستند. . قطعا تساوی در این دیدار به درد کسی نمی خورد و هر دو تیم برای پیروزی به میدان خواهند رفت.

توقف بازی ملوان و ذوب آهن - تمرین سه

مس کرمان – گل گهر سیرجان

ساعت: 19:30

ورزشگاه شهید باهنر کرمان

کرمانی که تا پایان بازی نتوانست در مقابل مردان ساپینتو مقاومت کند و هفته گذشته بازی را باخت، حالا پس از بازگشت به لیگ برتر، کرمانی نارنجی پوش باید به مصاف سرمربی سابق خود یعنی امیر کالا نویی برود. گل گهر هفته گذشته در یک ماراتن نفس گیر مقابل سپاهان به تساوی رسید. مس کرمان با یک برد و دو باخت در رده دهم و سیرجانی با یک برد و دو تساوی در رده چهارم قرار دارند.

گلگر 2 مس کرمان 1;  دربی مورد اختلاف به نفع ژنرال - ورزش سه

نفت مسجد سلیمان – استقلال

ساعت: 20:30

ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

جذاب ترین بازی سه شنبه قطعا همین بازی خواهد بود. نفت مسجد سلیمان در سه دیدار اخیر تمامی نتایج ممکن را کسب کرده و در دیدارهای این فصل یک باخت، یک تساوی و یک برد کسب کرده است و از سوی دیگر شاگردان ساپینتو با دو برد و یک باخت در رده دوم قرار دارند. آنها به دنبال سومین برد فصل و چهارمین برد متوالی خود هستند. نفتی ها در ده بازی اخیر خود نتوانسته اند استقلال را شکست دهند و از رویارویی با آبی پوشان 7 باخت و 3 تساوی به جا گذاشته اند.

استقلال در روز بازی به مسجد سلیمان می رود - ورزش سه

دیدگاهتان را بنویسید