آفریقایی معروف جانشین لوکادیا در تخت جمشید

آفریقایی معروف جانشین لوکادیا در تخت جمشید

گفته می شود بازیکن سرشناس آفریقایی به سرمربیگری پرسپولیس معرفی شده است. طرفی که این خبر را به ما داد مدعی شد: این بازیکن آفریقایی مهاجمی است که سابقه درخشانی در اروپا دارد اما بیش از 35 سال سن دارد. با این حال، او آمار بسیار خوبی دارد و نام بزرگ او می تواند رفتن یورگن لوکادیا را فراموش کند!

هر چه فشار آوردیم این فرد خوش خبر و نزدیک به باشگاه پرسپولیس به گفتن نام مهاجم مورد نظر اکتفا نکرد بلکه فقط یحیی گل محمدی برای رسیدن به نتیجه نهایی کافی است.

در نقل و انتقالات تابستانی یحیی گل محمدی و آنالیزورهایش با دیدن فیلم بازی های بسیاری از مهاجمان خارجی در نهایت دست به گل یورگن لوکادیا زدند. اما این مهاجم هلندی پس از 11 هفته و 6 گل زده ایران را ترک کرد و پرسپولیس را تنها گذاشت. گل محمدی قصد دارد یک مهاجم جوانتر و ورزشکارتر پیدا کند، بنابراین ستاره سالخورده آفریقایی را در آب نمک قرار داده است.

شنیدیم سرمربی پرسپولیس در تلاش است تا مهاجم جوان تری پیدا کند اما اگر نتواند بخرد، این مهاجم آفریقایی را به خدمت می گیرد. این در حالی است که پرسپولیس در حال حاضر یک مهاجم قدیمی آفریقایی دارد! شیخ دیابات در این فصل اغلب مصدوم شد و تنها یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساند. شیخ دیاباته همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و دقیقا مشخص نیست چه زمانی می تواند برای تیم جدیدش بازی کند.

بر کسی پوشیده نیست که این مهاجم آفریقایی رزومه خوبی دارد و در ایتالیا بازی کرده است، اما او در حال پیر شدن است. اگر بازیکن جوانی با مصدومیت شیخ دیابه مواجه می شد خیلی زودتر از او به بازی ها می رسید اما حالا معلوم نیست چه زمانی برای مسابقه و بازی آماده می شود.

یکی از دلایل مخالفت یحیی گل محمدی با خرید این مهاجم سرشناس و سرشناس آفریقایی وجود مهاجم قدیمی به نام شیخ دیابته است!

دیدگاهتان را بنویسید