آقای ستاره بالاخره به تیم ملی پیوست

آقای ستاره بالاخره به تیم ملی پیوست

مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر از روز پنجشنبه در اروپا آغاز می شود تا تیم هایی که مستقیماً به این رقابت ها راه پیدا می کنند، مشخص شوند.

عکس های منتشر شده از تمرینات تیم ملی کرواسی نشان می دهد که لوکا مودریچ به اردوی این تیم اضافه شده است و این موضوع می تواند بازی این تیم در قطر را بسیار آسان کند.

تیم ملی فوتبال کرواسی هم اکنون وارد روزهای پایانی رقابت های مقدماتی جام جهانی شده است و باید دو بازی آخر خود در گروه H را در تاریخ 11 نوامبر (20 نوامبر) برابر مالت و سه روز بعد مقابل روسیه برگزار کند.

آنها امروز به مالت سفر خواهند کرد و آخرین تمرین این تیم در حالی برگزار شد که دالیچ بسیار آرام به نظر می رسید.

تمامی بازیکنان دعوت شده در اردوی تیم ملی در تمرین حضور داشتند و در میان آنها لوکا مودریچ کاپیتان تیم ملی نیز حضور داشت که گفته می شود به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر و کمر، این مسابقات را از دست داده است.

بسیاری از رسانه های اسپانیایی مدعی هستند که این بازیکن به دلیل دردهایش نمی تواند به میدان برود اما هیچ چیز مانع از حضور مودریچ در تیم ملی کشورش نشده است و با وجود مسابقات باشگاهی فشرده با توجه به اینکه 36 سال سن دارد، او همچنان ادامه می دهد. با تمام قدرت برای تیم ملی بازی کنیم.

به نظر می رسد با حضور مودریچ در ترکیب تیم، کرواسی برای شکست مالت و نهایی شدن حضورش در جام جهانی قطر بسیار راحت تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید