آقای زاکانی بالاخره میمیریم یا نه؟

آقای زاکانی بالاخره میمیریم یا نه؟

در روزهایی که استرس های عصبی و رفتاری ناشی از نرخ های ساعتی بالا، مانند خودروهای ترمز بریده بر جاده اقتصادی جامعه ضربه می زند. زمین لرزه بخشی از کشور را ویران کرد و در سرمای بی رحم ساکنان شمال غرب کشور را آزار داد. و برادران و خواهران سوری و ترک را در معرض حملات بی رحمانه قرار داد. سخنان برخی از رهبران ارشد کشور اهمیت بیشتری پیدا کرده است. برخی از رسانه های بیگانه که به دنبال بزرگنمایی و کوچک جلوه دادن مشکلات ما هستند، هر خبری را زیر و رو می کنند و به منافع ملی یک ملت تهمت می زنند. نظرات متعدد مدیران ارشد در مراحل مختلف و اظهارات مختلف در مورد یک موضوع خاص، زمینه مخالفت را فراهم می کند.
از فروش ماشین و خانه و سایر وسایل اگر در مسیر متحد باشند سرنوشت کمتری نصیبشان می شود.

نمی دانم دکتر زاکانی وقت و حوصله خواندن روزنامه ها یا لااقل تیترهای آنها را دارد یا حداقل مطالب به نظر ایشان ضروری می رسد؟

در مجموع ضعف تیم های رسانه ای مدیران ارشد در سازماندهی مصاحبه ها و اصلاح تناقضات و تکرار مطالب باعث ایجاد تنش های عصبی و سیاسی زیادی در جامعه می شود. در بسیاری از کشورهای پیشرفته، محتوای مربوط به سیاست های عمومی عمومی و افراد، قبل از بیان یا انتشار توسط مدیران، توسط تیم رسانه ای ارزیابی و بررسی می شود.

در خصوص عوارض قبور که به طرق مختلف رسانه ای شد، شیطنت ماهواره ها باعث بروز شایعات مختلفی شد. در نهایت آقای زاکانی وارد میدان شد و عنوان کرد که هزینه قبور فقط مربوط به قبور شخصی است و شامل سایر قبور نمی شود. البته طبق قوانین جاری این موضوع باید به تصویب شورای شهر برسد. تعدادی از شهروندان پس از انتشار اخبار مربوط به عوارض اطراف قبور، از جمله من، تردید کردند. چون چاره ای نداشتم وصیت کردم که اگر مشکل عارضه به آنجا نرسید، جسدم را به زادگاهم ابهر منتقل کنند.

جناب زاکانی از دو هفته پیش به دلیل دقت سیستم های هواشناسی اکثر ما از بارش برف و باران به خصوص در تهران خبر داشتیم و سوال غافلگیری دیگر قابل قبول نیست. حال در خصوص عوارض قبور و برف روبی و مقابله با یخبندان به عنوان دو امر جداگانه مربوط به شهرداری، شایسته است مورد توجه اکیپ های اجرایی مرتبط با معظم له قرار گیرد و نتایج آن به اطلاع مراجع قضایی برسد. افراد دور از حاشیه های مربوطه حالا که روزنامه همشهری به تریبونی منطقی و صادق تبدیل شده و از مداحی های بی دلیل فاصله گرفته است. مقتضی است دیدگاه ها و نظرات جنابعالی و متخصصین شهرداری از طریق این روزنامه مستقیماً به اطلاع مردم برسد.
نکته آخر اینکه بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر در صورت دسترسی و صحیح بودن در ردیف وظایف ضروری و اجرایی هستند و اگر خدای ناکرده افزایش …

به عنوان مثال در یکی از این بیلبوردها اصلاح 200 کیلومتر معابر در پروتکل شهرداری تهران اعلام شده است; نامناسب بودن بسیاری از جاده ها برای افراد معلول و سالمند خسارات جانی و مالی قابل توجهی به مردم وارد می کند. چه خوب است که مکان های دقیق این مناسب سازی توسط سازمان های مرتبط مانند بهزیستی اعلام یا تایید شود. اما در زمان اعلام اعداد و یا بررسی صحت آنها توسط سازمان های مربوطه دقت بیشتری شود تا این اعتماد اجتماعی بیشتر کاهش نیابد.

دیدگاهتان را بنویسید