چرا زاکانی مجبور شد مدیرعامل بهش زهرا را برکنار کند؟

چرا زاکانی مجبور شد مدیرعامل بهش زهرا را برکنار کند؟

روز جدید در پی ناکارآمدی شهرداری تهران در حوزه های مختلف، علیرضا زاکانی مدیرعامل بهشت ​​زهرا را به دلیل بی کفایتی برکنار کرد.

شاهدان می گویند مدتی است که مدیریت شهری جدید، مدیران ارشد و کارکنان سازمان بهشت ​​رهرا را پاکسازی کرده و افراد جدیدی را که با مسائل مربوط به این سازمان آشنایی ندارند، منصوب کرده است.

تصمیم جدید مدیریت سازمان بهشت ​​زهرا (س) محدودیت ساعت تردد از ساعت 7 صبح تا 19 است. طبیعتاً روزهای پنجشنبه و در مواردی که مردم برای زیارت قبور شهدا و مفقودین به بهش زهرا می روند تا یک ساعت پس از غروب آفتاب در این مکان حضور دارند. همچنین ایستگاه های صلواتی خدمات خود را در عصر، عصر و بعد از غروب آفتاب متمرکز می کنند. همچنین مردم به دلیل گرما ترجیح می دهند آخر وقت به بهش زهرا بروند.

روز شنبه سوم شهریور در حالی که چند هزار نفر در بهش زهرا حضور داشتند، باربرها همه درها را قفل کردند! مردم سرگردان به دنبال راهی برای خروج بودند، اما همه درها بسته بودند.

پس از سردرگمی و اعتراض مردم محبوس در پشت درهای بسته و تماس با برخی از مسئولان و مقامات دولتی و توجه به موضوع، سرانجام علیرضا زاکانی مجبور به برکناری سعید غضنفری از مدیریت بهش زهرا شد.

هرج و مرج شاکله بهش زهرا در دوره شهرداری جدید

تقابل های خطی و جناحی شهرداری، بهشت ​​زهرا را که حداقل در دو دهه اخیر به یکی از سازمان های موفق به ویژه در تکریم ارباب رجوع تبدیل شده است، در یک سال اخیر دستخوش تحولات بسیاری شده است. اخراج تعدادی از کارکنان و مدیران سابق و عقد قرارداد با نهادها و افراد ناکارآمد و غیرمتخصص در امور شهری بویژه در بهش زهرا موجب نارضایتی خانواده شهدا و مشتریان شده است. نوعی سردرگمی و ناآگاهی حاکم شده است.

لازم به ذکر است که مدیرعامل بهشت ​​زهرا تجربه مدیریت موثری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید