پیکر امیرحسن ندایی در قطعه هنرمندان بهش زهرا به خاک سپرده شد


ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903717

پیکر امیرحسن ندایی مدرس دانشگاه، کارگردان و مجری تلویزیون پس از تشییع پیکر وی در دانشگاه تربیت مدرس تهران با همراهی خانواده و تعدادی از همکارانش در کاخ هنرمندان بهش زهرا تشییع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیکر امیرحسن ندایی مدرس دانشگاه، کارگردان و مجری تلویزیون پس از تشییع پیکر وی در دانشگاه تربیت مدرس تهران با همراهی خانواده و تعدادی از همکارانش در کاخ هنرمندان بهش زهرا تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر امیرحسن ندایی مدرس دانشگاه، کارگردان و مجری تلویزیون صبح امروز (یکشنبه 3 مهرماه) در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر خانواده و بستگان مرحوم ندایی، جمعی از همکاران و شاگردان وی و تعدادی از چهره های فرهنگی و هنری و دوستداران وی حضور داشتند.

امیر حسن ندایی صبح روز جمعه (31 مهرماه) بر اثر ایست قلبی در منزل درگذشت. وی به عنوان کارگردان، تهیه کننده، فیلمنامه نویس، تدوینگر، محقق، مجری و آهنگساز فعالیت داشته و دروس مختلف نظری و عملی (در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری) را تدریس کرده است.

وی فعالیت هنری خود را از سال 1360 در زمینه موسیقی آغاز کرد و سپس در سایر رشته های هنری مانند نقاشی و سینما فعالیت کرد. ندایی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۷۲ در صدا و سیما آغاز کرد. وی دارای مدرک دکترای هنر از دانشگاه تربیت مدرس است و از سال ۱۳۷۹ تدریس در این دانشگاه را در رشته های سینما، تئاتر، گرافیک و انیمیشن آغاز کرد.

برنامه شب سینما از مجموعه شب های هنر در سال ۱۳۹۷ با اجرا و کارشناسی امیرحسن ندایی پخش شد.

دیدگاهتان را بنویسید