پیکر عزت الله مهرآراوان به خاک سپرده شد

زمان: 15:05
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775263

پیکر عزت الله مهرآروان امروز در قطعه هنرمندان بهشت ​​زهرا (س) به خاک سپرده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم تشییع جنازه عزت الله مهرآروان امروز دوشنبه 19 مهرماه با حضور جمعی از هنرمندان در بهشت ​​زهرا (س) برگزار شد.

در ابتدای مراسم ، سید مجتمع فرهنگی برج آزادی سیدعباس عظیمی در سخنانی گفت: هشت سال پیش با استاد مهرآراوان در موسسه هنرمندان پیشکسوت زندگی می کردیم ، سفر کردیم ، او یک بمب پرانرژی بود و من فکر نمی کرد بمیرد

وی ادامه داد: مرگ درست است و همه می روند و همه می رویم ، اما مهم این است که وقتی می رویم آنها ما را بسیار عاشقانه دوست دارند و از رفتن ما متاثر می شوند.

عظیمی همچنین گفت: مطمئنم عزیمت او مانند پرواز بود. این صعود عاشقانه را به خانواده محترم و همکارانش لور تسلیت می گویم. به عنوان یک لور ، من افتخار می کنم که چنین استادی در جامعه هنری درخشید و در قلب او بسیار داغ ماند.

رضا بنفشاهاه بازیگر سینما و تلویزیون شعری درباره مهرآوان خواند و گفت: درود بر شما و دوست روانی 50 ساله ام عزتولا مهرآروان. من تسلیت نمی گویم ، زیرا خودم به تسلیت نیاز دارم.

او با گریه و اشک می گوید: “ما نمی توانیم از خدا بخواهیم عزیزانمان را از دست ندهد ، زیرا همه کسانی که روزی به دنیا می آیند ، یک روز می میرند و برای عزت رفتن زود است.” او هنوز می تواند با ما باشد و با او شوخی کند.

بنفشهه در پایان سخنان خود گفت: 50 سال یک عمر است ، وقتی ما تئاتر را شروع کردیم ، من کارهای او را دنبال کردم و او – من. حالا نمی توانم باور کنم که او رفته است و دیگر نمی توانم چیزی بگویم. امیدوارم این تاج لعنتی در اسرع وقت از بین برود تا کمتر شاهد از دست دادن عزیزانمان باشیم.

علی ابراهیمی در ادامه پیام نیکنام حسینی پور ، مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت را که به دلیل بیماری عروق کرونر قلب نتوانست در این مراسم شرکت کند ، خواند. تا حدی: بازیگر و کارگردانی که هرگز اصالت خود را فراموش نمی کند و در برخی آثار به فرهنگ ایلیایی خود اشاره می کند. هنرمندی که نگاه نافذ او ، چهره معصوم ، لحن خاص صدا و اجراهای درخشان باعث شد مخاطب عاشق شود.

در بخش دیگری از پیام آمده بود: هنوز هم نمی توان اندوه درد خالی دوست قدیمی مان را باور کرد. هنرمند اردیبهشت زادی ، که در سپیده دم اکتبر درگذشت.

حاجیرا مهرآراوان می گوید: “من و مادرم فقط یک عضو کوچک از خانواده بزرگ مهرآوران هستیم.” پدرم مردی سرشار از عشق ، شادی و نشاط بود و هر جا که می رفت خنده ، شادی و شادی را با خود حمل می کرد ، هر چند غم های زیادی در دل خود داشت.

وی افزود: ما عشق را با پدرم تجربه کردیم ، هم در زندگی با او و هم وقتی که او رفت. پدر به معنای واقعی کلمه یک هنرمند بود ، حتی در زندگی شخصی خود.

پیکر زنده یاد عزت الله مهرآروان در یکی از طبقات آرامگاه زنده یاد حمید مهرآروان دفن شده است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید