جمع آوری سنگ قبر زنان برهنه در بهش زهرا

جمع آوری سنگ قبر زنان برهنه در بهش زهرا

روز جدید مدیر اجرایی بهشت ​​زهرا (س) گفت: نشان دادن حجاب بانوان بر روی سنگ قبرها ممنوع است.

مدیرعامل سازمان آسمانی حضرت زهرا(س) گفت: طی چند ماه گذشته پس از هماهنگی با خانواده های متوفیان، 98 سنگ قبر با تصاویر لو رفته جمع آوری و اصلاح شده است.

سعید غضنفری با اعلام این خبر افزود: موضع ما در خصوص تصاویر لو رفته از همان روز اول حضورمان مشخص بود و با وجود اینکه مورد توهین رسانه های مخالف قرار گرفتیم و این شبکه ها موضوع را به سخره گرفتند، شفاف سازی کردیم.

شکایت شهروندان از قبور غیر اسلامی

وی افزود: همچنین علیرغم اینکه به طور جدی وارد این موضوع شده ایم، بسیاری از شهروندان و خانواده های متوفیان گلایه های زیادی دارند و از اینکه قبور مومنین به صورت غیر اسلامی در این قبرستان تزیین می شود ناراحت هستند.

مدیرعامل بهشت ​​زهرا (س) تاکید کرد: ما همچنان بر اعتقاداتمان ایستاده ایم. همانا در شأن قبور مؤمنان نیست که با حجاب باز و بی حجاب، تصویر زنان مؤمن را بر سنگ قبرها حک کنند. همه این تصاویری که نصب کردند مربوط به دوره های قبل است و ما به طور جدی از این اتفاق در این دوره جلوگیری کرده ایم.

وی تاکید کرد: در این مدت اعلام کردیم که اگر فروشنده یا نصابی چنین تصاویری را نصب کند، ارتباط خود را با این مجموعه به طور کامل قطع کرده و دیگر اجازه فعالیت نمی دهیم.

غضنفری با بیان اینکه به هر حال نمی توان در این زمینه برخورد قهر آمیز داشت، گفت: تلاش ما بر این است که با دعوت از خانواده های متوفی و ​​تعامل با آنها این تغییرات را ایجاد کنیم.

وی گفت: در ماه های اخیر 98 سنگ با تصاویر نمایش داده شده با هماهنگی خانواده های متوفیان جمع آوری و اصلاح شده است. خانواده ها را دعوت می کنیم و با رضایت آنها عکس ها را تغییر می دهیم

دیدگاهتان را بنویسید