آهنگ محبوب فرهاد مجیدی به استقلالی ها رفت!/ عکس

رقابت های لیگ برتر فوتبال امارات در فصل 23-2022 از ساعت 18:15 امروز جمعه با برگزاری دو دیدار همزمان آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال اتحاد کلبه به سرمربیگری فرهاد مجیدی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم البطائح رفت.

فرهاد مجیدی که پس از قهرمانی با استقلال در لیگ برتر تصمیم به جدایی از جمع آبی ها گرفت و اولین سرمربی لژیونرهای ایرانی در لیگ امارات شد، امروز در اولین بازی رسمی روی نیمکت اتحاد کلبا می نشیند. . تیم فوتبال اتحاد کلبا که سال گذشته در رده دهم لیگ برتر امارات قرار داشت و نتوانست رتبه خوبی کسب کند، امیدوار است با حضور فرهاد مجیدی که شناخت خوبی از لیگ این سمت دارد، در این فصل رتبه بهتری کسب کند. .

شاگردان فرهاد مجیدی اکنون به مصاف اولین حریفان خود می روند که در دقیقه 7 توسط لورنزی، مهاجم برزیلی گوزتپه ترکیه در فصل گذشته و حالا البطایح، دروازه را باز کردند. البته شاگردان مجیدی اولین گل این فصل لیگ برتر امارات را دریافت نکردند و یک دقیقه قبل از آنها تیم العین موفق شد اولین گل فصل را مقابل عجمان توسط اریک به ثمر برساند.

آهنگ محبوب فرهاد مجیدی به استقلالی ها رفت!/ عکس

ریکاوری سریع دروازه بان البطائح، لورنسی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا در یک ضد حمله سریع دروازه تیم مجیدی را باز کند.

دیدگاهتان را بنویسید