فرهاد مجیدی به دنبال ستاره محبوب استقلالی است

فرهاد مجیدی به دنبال ستاره محبوب استقلالی است

پس از جدایی ملاپا از اتحاد کلبا و قرار گرفتن او در لیست مازاد، فرهاد مجیدی حالا قصد دارد یک مهاجم با کیفیت به خدمت بگیرد. در روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر قرار گرفتن نام شهریار مغانلو در لیست سرمربی کلبا شنیده می شود و حالا به نظر می رسد نام آشنای دیگری نیز مورد توجه مجیدی قرار گرفته است.

روزنامه الخلیج در شماره امروز خود از تلاش کولبا برای آوردن دو مهاجم خبر داد. این روزنامه نوشت که یک مهاجم ایرانی به همراه یک مهاجم آفریقایی که در سوپرلیگ ترکیه بازی می کند برای جذب مجیدی در نظر گرفته شده بود و مدیران اتحاد کلبا در حال مذاکره با گزینه های فرهاد بودند.

اگرچه الخلیج به گزینه های مجیدی اشاره ای نکرد، اما گزینه ایرانی او شهریار مغانلو است و برای مهاجم آفریقایی شاید نام آشنای را شاهد باشیم. مامه تیام، مهاجم سنگالی کایسری اسپور ترکیه که در این فصل در 14 بازی تنها 2 بار موفق به گلزنی شده و بازی های اخیر تیمش را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از دست داده است، می تواند گزینه دیگری برای کالبا باشد.

مامه تیام که با حضور کوتاه مدتش در استقلال محبوبیت زیادی در بین هواداران این تیم پیدا کرد، گزینه ایده آلی برای کولبا خواهد بود، به خصوص اینکه او پس از جدایی از آبی های پایتخت به عجمان رفت و سابقه بازی در امارات را نیز دارد. او تجربه دارد و با فضای فوتبال این کشور آشناست.

خرید بازیکنان جدید و سرمایه گذاری در نقل و انتقالات زمستانی ریسک بزرگی است. تیم ها علاقه ای به از دست دادن ستاره های خود ندارند و مجیدی با دانستن این موضوع گزینه هایی را انتخاب می کند که از قبل با سبک بازی آنها آشنا هستند. یک مهاجم ایرانی به همراه یک مهاجم آفریقایی شاغل در لیگ ترکیه که از شواهد مشخص است شهریار موگانلو و احتمالا مامه از تیم کولبا سرمربی ایرانی هستند.

مهاجم سنگالی و مهاجم سابق استقلال، یوونتوس و اینترمیلان مدتی است که از میادین دور بوده و می تواند به تدارکات کایسری اسپور اضافه شود. این تیم در رده هشتم سوپرلیگ ترکیه قرار دارد و به دنبال کسب سهمیه اروپاست، شاید به دنبال مهاجم جدیدی باشد تا با فروش این تیم مشکل گلزنی این تیم را حل کند.

در هر صورت باید دید در روزهای آینده مذاکرات با گزینه های ایرانی و آفریقایی چگونه پیش خواهد رفت. اما فرهاد مجیدی مطمئناً یک یا دو مهاجم را برای تقویت خط حمله تیمش به خدمت خواهد گرفت و بهتر است سرمربی جوان ببرها از قبل با ویژگی های بازی گزینه های خود آشنا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید