آپشن استقلال رسما از تیمش جدا شد

آپشن استقلال رسما از تیمش جدا شد

امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی پس از پایان دومین فصل حضورش در پونفرادینا از این تیم اسپانیایی جدا شد. در پایان آن فصل، پونفرادینا از دسته دوم اسپانیا سقوط کرد.

عابدزاده که در سال 2021 از ماریتیمو پرتغال به پونفرادینا رفت، امسال فصلی پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشت و در نهایت با سقوط این تیم و پایان قراردادش، تصمیم گرفت مقصد جدیدی را انتخاب کند.

در بخشی از پیام خداحافظی عابدزاده خطاب به طرفداران پونفرادینا آمده است: «به پونفرادینای عزیزم و خانواده ام در برسیان: دو سال پیش چالشی را در شهری ناشناخته شروع کردم. اما اکنون می توانم بگویم که تنها نیستم، بلکه هزاران دوست پیدا کرده ام و بخشی از وجودم برای همیشه از برسیان خواهد بود. من نمی توانم به اندازه کافی از شما تشکر کنم که چقدر خوب از من استقبال کردید و باعث شد که احساس کنم در خانه هستم.

در بخشی دیگر از پیام این دروازه بان ایرانی آمده است: «سعی کردم در هر دقیقه و در هر مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشم.» متأسفانه نمی توانم آن طور که شایسته شماست خداحافظی کنم چون به اهدافمان نرسیدیم. اما من مطمئن هستم که این تیم با این هواداران فوق العاده و پیشرفت ورزشی که دارد به اوج می رسد که شایسته آن است. من از این به بعد طرفدار خواهم بود.”

پس از جدایی عابدزاده از پونفرادینا، دیگر باشگاه های اسپانیایی از جمله رئال ساراگوسا و رایو وایوکانو و همچنین تیم انگلیسی وست برومویچ آلبیون به عنوان مقصد احتمالی عابدزاده معرفی شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید