خودروهای جدید هیوندای، آپشن های زیر 25000 دلار برای واردات / جایگزینی ارزان i10 برقی برای عرضه در سال آینده

خودروهای جدید هیوندای، آپشن های زیر 25000 دلار برای واردات / جایگزینی ارزان i10 برقی برای عرضه در سال آینده

روز جدید : خودروهای جدید هیوندای، آپشن های زیر 25000 دلار برای خودروی وارداتی / جایگزینی ارزان i10 برقی برای عرضه در سال آینده

هیوندای همانند فولکس واگن در حال توسعه دو خودروی الکتریکی کوچک با قیمت حدود 20 هزار دلار است که با توجه به محدودیت هایی که برای واردات خودرو به کشور اعمال خواهد شد، محصولات جدید برقی این خودروساز کره ای می تواند یکی از این خودروها باشد. گزینه های مناسب واردات خودرو

در حالی که هیوندای برنامه توسعه دو خودروی برقی کوچک و ارزان قیمت حدود 20 هزار دلار را دنبال می کند، مقررات واردات خودرو با ایران در انتظار تایید و تایید نهایی دولت است و با توجه به طولانی بودن مراحل اجرایی این خودرو، مقررات واردات باید بازنگری شود. خودروهای برقی جدید و ارزانی که سال آینده در بازار جهانی عرضه می شوند، یکی از خودروسازانی که این نوع خودروها را در بازار عرضه می کند، هیوندای است.

با توجه به محدودیت هایی که برای واردات خودرو به کشور اعمال خواهد شد (با توجه به دو رده قیمتی 10 هزار دلاری و 25 هزار دلاری برای خودروهای وارداتی)، محصولات جدید برقی این خودروساز کره ای می تواند یکی از گزینه های مناسب برای واردات خودرو باشد.

هیوندای در حال توسعه دو خودروی الکتریکی کوچک برای بازار اروپا است که قیمتی کمتر از 20000 یورو (20620 دلار) خواهند داشت. انتظار می‌رود خودروهایی که هنوز نامی از آنها برده نشده است، جایگزین هیوندای i10 شوند که در سال 2020 عرضه شد و به 10 خودروی الکتریکی دیگری که هیوندای قصد دارد تا سال 2030 در اروپا عرضه کند، بپیوندد.

انتظار می رود یکی از آنها یک خودروی شهری و دیگری یک مدل بزرگتر مانند فولکس واگن ID.1 جدید 22000 دلاری باشد. انتظار می رود شروع تولید این دو خودروی جدید هیوندای به ترتیب در اواسط سال 2023 و اواخر سال 2024 باشد.

این شرکت تایید کرده است که این خودروها از موتورهای الکتریکی BorgWarner استفاده خواهند کرد که حداکثر قدرت 135 کیلووات (181 اسب بخار) را تولید می کنند.

هیوندای با عرضه این مدل از خودروها با پروژه های مشابهی که توسط گروه فولکس واگن انجام می شود، رقابت خواهد کرد. گروه فولکس واگن خودروهای الکتریکی کوچک را با همان قیمت تحت برندهای خود مانند Cupra، Skoda و Volkswagen عرضه خواهد کرد.

به گفته آندریاس کریستوف هافمن، مدیر بازاریابی هیوندای موتور اروپا، خودروهای شهری به دلیل هزینه کم و فناوری مورد نیاز برای برقی‌سازی سود چندانی برای خودروسازان ندارند.

در همین حال، علی‌رغم نگرانی‌ها در مورد سودآوری محصولات الکتریکی هیوندای، این شرکت در حال حاضر به سود مناسبی برای سه ماهه دوم سال 2022 دست یافته است و فروش آن در بازار اروپا را 8.2 درصد افزایش داده است که 16 درصد آن را خودروها تشکیل می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید